Joachim_F Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Om du liker å kjøre virtuelle tog, kan du glede deg til Rail Simulator 2. Les mer Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ut til at jeg må ta med jobben hjem i sommer. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har aldri hørt om dette spillet før men har ofte hatt lyst til å spille tog spill på PCen min så dette har jeg ventet på lenge! Blir dette spillet bra skal dette kjøpes med engang. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Husker jeg likte Railroad Tycoon (2?), så det kan nok tenkes at jeg vil teste dette. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ut til at jeg må ta med jobben hjem i sommer. Du bygger ikke jernbaner da . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ut til at jeg må ta med jobben hjem i sommer. Du bygger ikke jernbaner da . I stedet for å tilby et produkt, vil utviklerne tilby en platform som spillerne kan bruke til å bygge og operere virtuelle jernbaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå