TST Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Street Fighter IV-produsenten fortel korleis Capcom skapte ein moderne klassikar. Les mer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Kjøpte meg Ps3 og Street Fighter 4 i dag. Jævlig fett spill, men jævlig vanskelig. Uerfaren som jeg er med konsollkontrollere (en stund siden jeg spilte ofte på konsoll nå) er selvsagt tomlene ødelagt for i dag. Gleder meg til å teste det på ei stabil nettlinje, tror det blir fetere mot mennesker enn mot computeren. Edit: Ja, å spille SF 4 er akkurat som å spille SF2, bare med bedre grafikk og litt småting her og der. I luv it Endret 31. mars 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bytta det inn her om dagen.. ble egentlig ganske fort lei.. ja, det var kult og flott og alt det der, men det gikk over på et vis. Fight Night 4 derimot blir nok en vinner her i gården. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott artikkel, 2d fightere har virkelig fått en renesanse med Street Fighter 4 takket være Capcom. Det er utfordrende og vanskelig, men hvis du investerer litt tid i det så gir det tilbake så det holder. Jeg er hvertfall hektet! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er hvertfall hektet! Samme her, men merker jeg trenger menneskelige motstandere. Har bare en kontroller, og de kompisene jeg har er ikke så veldig interessert. Blir godt å komme hjem til ei stabil linje i påska. Kaller meg Alt-Ctrl, legg meg til om du vil. Kan sikkert slå deg litt i påska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå