HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pesico hadde faktisk nesten rett. Bare litt tidlig på dagen http://blog.us.playstation.com/2009/04/01/...re-v270-update/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ikke akkurat det vi hadde håpet på... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I 2.70 kom det ihvertfall to ting jeg har savnet. Text chat (også in-game) og sortering av friendslist på status (når de var logget på sist). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som har prøvd text chat enda? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det går vel ann og Chate med vennene selv om man spiller? Gjennom Ps3 menyen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, bekreftet av Spill.no! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det går vel ann og Chate med vennene selv om man spiller? Gjennom Ps3 menyen? Jepp, e i videoen fra bloggen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Text-chat kom med denne ja? Når skal det bli mulig med cross-gaming voice chat? Er det eg er mest intressert i i Endret 2. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Text-chat kom med denne ja? Når skal det bli mulig med cross-gaming voice chat? Er det eg er mest intressert i i Blir ikke det som å ønske seg at PS3en skal funke som en ventrilo/teamspeak-klient (og/eller -server)? Er vel ikke bare-bare å få til det heller? Holder med tekst-chat for min del, kan være en kjekk sak for å organisere saker og ting i sportsspill (for eksempel NHL09 og FIFA09), samt et uvurdelig verktøy for klaner i forhold til hva man har hatt tilgang på før. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir vel egentlig som å ønske at Ps3 får funksjoner som er lik 360`en sin Men Sony viser jo at de jobber med sakene. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://www.penny-arcade.com/comic/2009/4/3...-mighty-fallen/ Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg liker den chate-funksjonen godt:) Kanskje det er litt synd at man ikke kan bruke så mange tegn . . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gud milde! Vi kan jo bare skrive 33 tegn om gangen, jo! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Litt offtopic , men det ser ut som det kanskje kan komme en "Shadow of the Colossus" film Mer om det her. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja dette leste eg også gitt Spillet står svært så varmt i hjertet mitt, men skepsisen melder seg automatisk siden det er snakk om spill til film konseptet her. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 chatten kunne vært grei den, men det at man bare kan skrive 33 tegn eller ka det no e og at de sensurerer alt skjønner eg ikke poenget med! Folk banner! Har folk alltid gjort! Er en del av språket. De kunne jo lagd det slik at banning ble sensurert for de under 18 hvis de e redd for at barn kommer til å klikke av litt banning! Skulle skrive ''chatte'' til en fyr, og det ble sensurert!...... Men ellers var den grei Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Opplever stadig at vanlige, dagligdagse ord og tall også sensures. Og begrensningen på antall tegn er jo patetisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du kan si helvete, da <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå