Gå til innhold

Stor annonsering fra Sony i morgen?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så foretrekker eg PSN overfår Market Place til tider. Syns sistnevnte har blitt så treg, litt for ofte. Men inndelingen på EU PSN er dårlig i forhold til US PSN. Her er det meir logisk bygget opp. Hvorfor i all verden de har gjort forskjeller har eg ingen aning om..

Lenke til kommentar

Det er vel gjerne dette det siktes til?

Ikkje det mest spanande for oss spelarar på kort sikt, men positivt er det jo lell.

Edit: Eller kanskje ikkje - den meldinga kom jo i går, innser eg no.

Endret av Bad Mynock
Lenke til kommentar

Tror nok ikke hverken PS2 prisreduksjonen eller PS3 Cloud er det som er den "store" nyheten... De sa jo at nyheten skulle ha med PS3 og gjøre, og ikke ps2, og de har tatt patent på "PS Cloud" nå men de er har vell sikkert ikke begynt og utvikle den/det enda, så og annonsere det nå tror jeg heller ikke de gjør. Jeg tipper på 2.7 eller prisreduksjon på PS3. Men har litt vanskelig for å tro at 2.7 skal gi oss mye nytt siden det ikke har dukket opp noe "spionbilder"/tekst på nettet om de nye funksjonene. Må innrømme at jeg blir skuffet hvis den "store nyheten" er prisreduksjon på PS3, da det ikke har noe og si for meg som kjøpte den for over 1 år siden, men så klart er bra for da får fler ps3.. Siden de sier det er globalt så går håpet mitt om PS Video Store i EU også bort, men det kan jo hende det er noe så "lite" som en expension pack til Killzone eller no...

EDIT

Noen som vet noe om når på dagen de skal røpe hva det er?

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

Annonseringen skulle visst komme på et eller annet tidspunkt i dag, det er vel stort sett det man vet. Allerede er det bekreftet at PS2 settes ned i pris, og det er også rykter om at Sony skal satse på en "OnLive"-tjeneste.

Uansett er det bare rykter, jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet på en helt enorm og nyskapende kunngjøring fra Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...