Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Da burde du få deg 360 å se hvordan det skal gjøres. Grafisk likte jeg PS Store sitt opplegg best, men inndelingene de har gjort er jo helt håpløs. Alt ligger hulter til bulter og ingen mulighet til å sortere på demoer, themes osv. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sliter ikke med det og jeg har sett + prøvd Xbox Live . . Ikke noe fatal forskjell egentlig for min del Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Faktisk så foretrekker eg PSN overfår Market Place til tider. Syns sistnevnte har blitt så treg, litt for ofte. Men inndelingen på EU PSN er dårlig i forhold til US PSN. Her er det meir logisk bygget opp. Hvorfor i all verden de har gjort forskjeller har eg ingen aning om.. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Det er vel gjerne dette det siktes til? Ikkje det mest spanande for oss spelarar på kort sikt, men positivt er det jo lell. Edit: Eller kanskje ikkje - den meldinga kom jo i går, innser eg no. Endret 31. mars 2009 av Bad Mynock Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg nettop kjøpt meg PS3 på elkjøp, jeg klikker i vinkel om det er prisreduksjon. Street Fighter, here I cåm. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hahaha, jeg tror det er dette som er den "STORE annonseringen": Official: PS2 down to $100 PS2 går ned til $100, nei nå står ikke verden til påske lengre" For en fantastisk nyhet som sikkert mange gamere jubler hemningsløst over! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ugh, det var ikke mye å juble for. Håper noen reiste seg under pressekonferanse og sa "who cares". Er vel kanskje en grei nyhet for de som kunne tenkt seg en billig PS2, jeg er dessverre ikke i den målgruppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eg har lyst på PS2! Men fortsatt litt for dyrt. kommer den til 2-300kr kjøper eg Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eg har lyst på PS2!Men fortsatt litt for dyrt. kommer den til 2-300kr kjøper eg Kjøpte nettopp en på siba til 999kr, synes det er en god pris det! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) http://www.itavisen.no/809462/ps2-ned-i-pris Utrolig ræva nyhet... Who cares? Spill til PS2 er nesten ikke å få tak i butikker lenger engang, og om dem har så er det somregel gammle spill. Nei dette var noe fjas synes jeg.. Endret 31. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er vel heller dette som var den store annonseringen..? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Tror nok ikke hverken PS2 prisreduksjonen eller PS3 Cloud er det som er den "store" nyheten... De sa jo at nyheten skulle ha med PS3 og gjøre, og ikke ps2, og de har tatt patent på "PS Cloud" nå men de er har vell sikkert ikke begynt og utvikle den/det enda, så og annonsere det nå tror jeg heller ikke de gjør. Jeg tipper på 2.7 eller prisreduksjon på PS3. Men har litt vanskelig for å tro at 2.7 skal gi oss mye nytt siden det ikke har dukket opp noe "spionbilder"/tekst på nettet om de nye funksjonene. Må innrømme at jeg blir skuffet hvis den "store nyheten" er prisreduksjon på PS3, da det ikke har noe og si for meg som kjøpte den for over 1 år siden, men så klart er bra for da får fler ps3.. Siden de sier det er globalt så går håpet mitt om PS Video Store i EU også bort, men det kan jo hende det er noe så "lite" som en expension pack til Killzone eller no... EDIT Noen som vet noe om når på dagen de skal røpe hva det er? Endret 31. mars 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er vel heller dette som var den store annonseringen..? Det er vel mer rykter enn en stor annonsering. Hvis den store annonseringen var at PS2 skal settes ned i pris, er det vel lite å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når kommer egentlig dette greiene her? Er jo litt spennende, men kjenner jeg Sony rett er det vel bare crap Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Annonseringen skulle visst komme på et eller annet tidspunkt i dag, det er vel stort sett det man vet. Allerede er det bekreftet at PS2 settes ned i pris, og det er også rykter om at Sony skal satse på en "OnLive"-tjeneste. Uansett er det bare rykter, jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet på en helt enorm og nyskapende kunngjøring fra Sony. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis PS2 prisreduksjonen er den "store annonseringen" så vil jeg si at jeg fikk ganske rett med å spå at det sikkert ville bli noe skikkelig lame. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kanskje det er Home 2.0? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Home er jo ikke i 1.0 enda engang xD EDIT: Jeg har blitt korrigert. Beta betyr ikke at den ikke kan være i 0.x wops. Endret 31. mars 2009 av Decreeofj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå