LucarioX Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Rykter fra ulike hold sier at Sony skal komme med en global annonsering tirsdag den 31. mars, altså i morgen. Annonseringen skal altså gjelde samtlige kontinenter og ha noe med PlayStation 3 å gjøre. Mange spekulerer i at det gjelder et priskutt av konsollen grunnet nedgang i salget de siste tre måneder, men Joystiq skriver at priskutt aldri tidligere har skjedd globalt, mens Kotaku mener det gjelder priskutt på PlayStation 2. Samtidig skal den amerikanske sjefen hos Sony i en annen anledning sagt at de ikke har noen planer om å senke prisen på kraftpluggen. Andre nettsteder spekulerer i om at det gjelder en ny nettleser eller nytt innhold til onlinesystemet, mens vi igjen kommer tilbake til at et priskutt må til om de ikke vil miste grepet på markedet for alltid. Dog er ingenting offentliggjort, så vi må nesten bare vente og se hva Sony kommer med. http://x6.no/art/14515.html Hva tror forumfolket? Kan det være snakk om noe stort her? Må dette tas med en klype salt? Endret 30. mars 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg håper det er noe bra men er redd vi fleste blir skuffa over en kjedelig annonsering. Men jeg krysser fingrene... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Rosa PS3 denne gangen da kanskje? Sorry...eg bare måtte Nei eg hadde ikkje hatt noe i mot noen sinnsvak overhaling av kommunikasjons delen i PSN Endret 30. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ff7-9 på ps store?!?!?!?! Kanskje ny firmware? Eller kanskje man kan ta bilde og filme fra spillene man spiller på ps3'n? Savner sterkt en screen cam som i alle fall kan ta screenshots av hva man spiller på konsoll. Er ikke helt vill etter å kjøpe en dazzle heller. Det kan vell også vere noe home drit... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Sannsyneligheten for priskutt er vel stor, da det har virret rykter om det rimelig lenge nå. Endret 30. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Med min flaks er det vel noe skikkelig lame. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håper på en overhaling av PSN. Så det blir på høyde med XBL Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En ny ps3 theme? Sikkert noe mikroskopiskt noe Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Sannsyneligheten for priskutt er vel stor, da det har virret rykter om det rimelig lenge nå. Priskutt for hele verden? Er det ikke vanligst å annonsere priskutt inn en verdensdel og ikke globalt? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håper det er ny nettleser:) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sannsyneligheten for priskutt er vel stor, da det har virret rykter om det rimelig lenge nå. Priskutt for hele verden? Er det ikke vanligst å annonsere priskutt inn en verdensdel og ikke globalt? Ryktene som har svirret har jo vært at det skulle være globalt, så ser ikke bort fra at det er annonseringen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håper ikke det er priskutt på PSP-3000 siden jeg skaffa en PSP-3000 idag Eller dem annonserer nytt Jak And Daxter Bare en ny firmware går flotters det, er ikke så gale nettdel jeg får siden den er gratis PS3 ftw!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ey, det har jo vært masse rykter om PSP2 i det siste, kanskje det er det ? EDIT så nå at det skulle være ps3 relatert. Endret 30. mars 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ohhh, dont say it Får bare håpe det er ikke noe priskutt på PSP, da må jeg levere den inn igjen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håper virkelig på en overhaling av PSN, kunne ikke brydd meg mindre om et priskutt da jeg allerede har en PS3. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Helt enig med Mokko, men hadde vært fint om Sony hadde fått bedre salgstall . . Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke noe har kommet enda? : O Kanskje det bare var en aprilsnarr av sony =' ) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Give it some time. Jeg håper på overhaling av PSN. Tok meg en tur innom storen igår og makan til uoversiktelig opplegg må man lete lenge etter. Hvorfor har de ikke en egen demo seksjon? Priskutt er jeg også likegyldig til. Eller, om de klarer å lansere de i løpet av 3 uker slik at jeg kan stikke innom Elkjøp og få penger igjen er det god guffe, men ting tar nok litt mer tid enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Håper på nedlastbare PS2 spill. At dem starter med det! Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synes PS Store funker fett jeg : ) Synes egentlig opplegget der er nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå