Gå til innhold

Resident Evil 5 hjelp ingame

Anbefalte innlegg

Har ikke no problemer whatsoever, bare problemer med å komme meg videre i spillet, da jeg ikke er expert på RE5..

Sitter fast på begynnelsen da han duden ser chris og hun andre jeg går rundt med..da de kutter hodet av han våpen handleren..klarer liksom aldri å holde ut til de forsterkningene kommer..har erfart at spillet kommer med lite kuler hvertfall(:, så går å plukker opp det da men klarer likevell ikke holde ut..så--- er det et spessielt sted jeg skal gå eller noe? virker sikkert litt uerfaren men har aldri spilt RE5 før detta så..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke noe spesielt sted du må gå. Prøv å bruk kniven på grønnsaker osv som ligger rundt på bord, ofte ammo/granater inni dem. Ellers kan du utforske litt rundt, ligger blant annet en maskinpistol i en koffert i området. Prøv å bruke eksplosive tønner for best effekt med kulene dine. Hvertfall på han store :p

Lenke til kommentar
Har ikke no problemer whatsoever, bare problemer med å komme meg videre i spillet, da jeg ikke er expert på RE5..

Sitter fast på begynnelsen da han duden ser chris og hun andre jeg går rundt med..da de kutter hodet av han våpen handleren..klarer liksom aldri å holde ut til de forsterkningene kommer..har erfart at spillet kommer med lite kuler hvertfall(:, så går å plukker opp det da men klarer likevell ikke holde ut..så--- er det et spessielt sted jeg skal gå eller noe? virker sikkert litt uerfaren men har aldri spilt RE5 før detta så..:p

Syntes den delen var rimelig vanskelig selv. Hold deg i bevegelse hele tiden. Bare drep de du absolutt må. Løp rundt og hold deg i bevegelse. Er ikke så lenge du må overleve, men virker som en evighet for den som spiller :p

Lenke til kommentar

Er fraktsik enda enklere enn å bare løpe rundt: Løp et stykke fremover, så finner du et sted å klatre, før du kan hoppe over på et busstak.

Han duden kan ikke hoppe, og de majini som måtte finne veien frem til deg tar du lett med kniven - de bruker nemlig litt tid på å rette seg opp etter å hoppe/klatre.

Slet som bare det med det stedet selv, helt til jeg av ren desperasjon tok halen mellom bena.

Lenke til kommentar

trenger du hjelp co-op kan jeg stille opp,nick Zippo7

Lenke til kommentar

Du kan også vente til "Exetutioner" ødelegger porten foran deg i starten, løpe til venstre etter porten, klatre opp stigen som er bak gjerdet, for så o løpe i etasje i det huset du blir oppdaget i, for så å klatre opp enda 1 stige, hvor det bare er veier til:

- Stigen du kom fra (Sheva dekker denne bra nok) og skiltet til venstre for stigen. Majinis kan komme over dette skiltet men kun 1 og 1 :)

det er nok den letteste strategien for nybegynnere,,,

Lenke til kommentar

Jeg tror opplevelsen din blir ganske mye bedre hvis du får en kamerat som ikke har fullført det før, til å hjelpe deg. Istedet for at person, la oss si som meg som har alt ferdig oppgradert og husker hvor alle fiendene kommer og til enhver tid, massevis av triks og våpen som dreper alt på 1 gang, som igjen ødelegger opplevelsen din.....

Så kos deg med spillet med en "noob" første gang og spill med en som er rutinert 2-20 gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...