TearJacK Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 iknow, men synes det ser bedere ut slik, men hvis jeg må så kan jeg forandre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Har bare spilt det første (awesome), så kjøper vel kanskje toern. Men føler nok at i alle fall det første hører hjemme på pc pga aimingen. Der kan du også ha på awesome matrix mods blant annet. Men nå gjenstår det å se hvor bra siktingen er til konsoll, jeg har ikke prøvd det (og om jeg kan kjøre det bra på pc istedenfor). Personlig håper jeg mest på at Silent hill 2 kommer på marketplace. Har ikke spilt spillet, og det er veldig dyrt å få det nytt Endret 27. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mye bedre når det står at de er på Marketplace Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, for all del, jeg er ingen moderator, så jeg skal ikke korsfeste deg Men er det sagt noe om pris? Er for lat til å sjekke om det er en link eller noe i førstepost akkurat nå. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) ja 1200 poeng for hver er download link i første post også Endret 27. april 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Oh, nice. Er vel kanskje på tide med et gjensyn med Max'ern. Det er gått alt for lang tid siden jeg sist spilte Max Payne 1. husker jeg satt å sletta masse greier på min bestemors PC for å få plass til den "enorme" demoen på 150MB. Og når jeg endelig hadde fått plass til den ville den ikke starte. PC'en var for dårlig, noe jeg selvfølgelig ikke visste noe om på den tiden. Endte opp med masse manglende filer og en uspillbar demo. Men anyways så kjøpte jeg meg Max Payne så fort jeg kom meg hjem den sommeren, og ble fort hektet. Kjøpte Max Payne 2 kort tid etter release også om jeg ikke husker feil, og det er også det eneste av de to som jeg fremdeles har i hylla. Mistet det første. Synes dog at det siste ikke var like got som det første. Det første drev meg alltid litt lengre enn det det andre gjorde. Aaaanyway: Blir gøy med Max Payne i HD Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som vet om det er Achievements i disse nå? Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 tror jeg ikke, er vel ingen Originals som har det? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et av spillene, men hvilke skal jeg velge? Har ikke spilt noen av spillene før. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) på steam. Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Sjukt stygg taktikk MS har når dem priser ting på MP 1200 points er bevist valg fordi da kjøper du først 1000ms points for 82kr, så må du kjøpe 500ms points for 42, og da sitter du igjen med 300ms points du må bruke på andre helt på tryne ting som bilder osv, helt tragisk... Den ene gangen jeg kjøpte noe så brukte jeg 20kr på 2 bilder . Dem kunnet gjort det systemet bedre mener jeg... Blir jo robba og 800ms points for å bytte navn er og helt bak mål Da blir ikke disse spillene kjøpt, spill heller pcversjonen med bedre grafikk og kan finne Max Payne 2 til under 100kr på ebay og lignende Endret 28. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jepp, det er kjipt gjort av Microsoft. Uten tvil. Men jeg kommer ikke til å plukke opp Max Payne 1 noe annet sted uansett. Veldig enkelt å ha det på Xboxen, og de poengene som blir til overs kan jeg alltids bare la ligge der til en annen gang. Jeg er jo strengt tatt ikke nødt til å bruke de på noe som helst, de kan spares opp sammen med flere "til overs" poeng, og vips, så har jeg nok til en map pack. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Sjukt stygg taktikk MS har når dem priser ting på MP1200 points er bevist valg fordi da kjøper du først 1000ms points for 82kr, så må du kjøpe 500ms points for 42, og da sitter du igjen med 300ms points du må bruke på andre helt på tryne ting som bilder osv, helt tragisk... Den ene gangen jeg kjøpte noe så brukte jeg 20kr på 2 bilder . Dem kunnet gjort det systemet bedre mener jeg... Blir jo robba og 800ms points for å bytte navn er og helt bak mål Da blir ikke disse spillene kjøpt, spill heller pcversjonen med bedre grafikk og kan finne Max Payne 2 til under 100kr på ebay og lignende Luring. Kjøp 5000 poeng, legg resten vekk - dei vil jo bli brukt uansett. Kjem så mykje kjekt på XBLA og Originals. Du får spør mamma og pappa dersom du treng førskot på veke-løna :-) 90% av innlegga dine er av typen; "Eg er ikkje rasist ...... men...." Me skjønar deg. Du har alle tre, du minner oss på dette i kvart einaste innlegg. Men, du likar PS3 best. Me har skjønt det no. Men, til Max Payne - moro. Blir nok kjøp. Eit av dei kjekkare spela eg har spelt. Få spel som har gitt meg samme type stemning og innleving. Håpar at Remedy leverar med Alan Wake, på same måte som dei leverte med Max Payne. Endret 11. mai 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kjøpte Max Payne 2 for 10 kr på musikkverket til Xbox. La det fra meg etter 4 minutters spilling Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det skumle med å ha sånnne utruleg gode minner frå eit gammalt spel, er at ein kansje sett lista litt høgt - og difor kan bli skuffa. Det som ofte skjer då, er at dei gode minnene ifrå spelet kan bli øydelagt. Difor sitt eg framleis litt på gjerdet, og avventar litt. Vil ikkje øydelegge kjensla eg får inni meg når eg tenkjer tilbake til tida då eg spelte Max Payne. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor hører jeg musikk fra Heroes of Might and Magic 3 i Max Payne 2? Har hørt en av sangene fra H3 som starten av bakgrunnsmusikken i Chapter 1 og så en annen sang fra H3 spilt på en TV man går forbi i chapter 3 (tror jeg). Er litt fortumlet. Hva i huleste gjør den musikken der, liksom? Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) det er nok bare i hodet ditt Endret 12. mai 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå