TearJacK Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) New Xbox Originals now available: Max Payne and Max Payne 2 Xbox Originals has just released Max Payne and Max Payne 2. Both titles are now available for download for 1200 points each on the Xbox LIVE Marketplace. Download: Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Endret 27. april 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har 4000 poeng til over så gleder meg til max pane Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette har jeg lyst på! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Kansje det blir bra, men husker dem portene var ræva fra pc til PS2 og de. Da er det bedre å ha skaffe seg MP2 på pc til under 100kr . Pcspillene av dem var sykt bra, not så bra på konsollene, men kansje det snur det vet ikke jeg.. Endret 30. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 ikks så bra? hva tenker du på da? kontrollen? har mest lyst til å spille de med 360 kontrollen tror det kan bli knall Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fint at de kommer til 360 også, men jeg kjøper de ikke. Har begge på pcen, og der funker de helt perfekt. Ikke krever de noe særlig heller av pcen. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ser bra ut. Kjipt ikke esrb sier noe om launch! Synes det er bedre å ha spillene på xboxen jeg. Tviler på at jeg betalte noe for det første Max Payne når jeg spillte det, så jeg kjøper de enkelt på xbla. Liker mer og mer kontrollen i fps med xbox også. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser bra ut. Kjipt ikke esrb sier noe om launch! Synes det er bedre å ha spillene på xboxen jeg. Tviler på at jeg betalte noe for det første Max Payne når jeg spillte det, så jeg kjøper de enkelt på xbla. Liker mer og mer kontrollen i fps med xbox også. No har spillverket sett det og skrvet en artikkel om det du fant Link Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mener å lese det var Originals. På den andre siden var det snakk om å aktivere achievements for Originals (for de utviklerne som ville) av typen 500/500. Har massevis av gamle Xbox spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom på nytt, spesielt for achievements =) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mener å lese det var Originals. På den andre siden var det snakk om å aktivere achievements for Originals (for de utviklerne som ville) av typen 500/500. Har massevis av gamle Xbox spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom på nytt, spesielt for achievements =) Oi, fett! Gjelder det bare kommende Originals-spill, eller eksisterende også tro? Hadde vært fett med achievements på Fable Håper dette skjer og at de gir ut Vice City og San Andreas med achievements! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer de med Achievements skal de absolutt kjøpes på nytt, selv om jeg allerede har de til PC fra før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har Max Payne 2 liggende i hylla, men det første er forsvunnet over tid. Kanskje jeg kjøper det første igjen. Vi får se, men er innstilit på det. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Litt usikker på hvordan det var ment å fungere - kan hende det var på originale xbox spill som fungerte på 360'n, og mener spesielt at Fable I ble tatt frem som et eksempel på et spill som kunne få 500/500. Hvis det gjelder originale xbox, burde det også gjelde arcade originals. Prøver å finne det jeg leste igjen Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Litt shaky og tvilsom kilde, men http://www.europe-nintendo.com/forums/gene...box-titles.html Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hmmm.. Intriguing.. B) Den posten var jo fra juletider så vi burde vel ha hørt noe mer etter det.. Og du har rett i at den er noe tvilsom, spesielt med tanke på at det kommer fra et Nintendo-forum.. Men jeg stiller meg fortsatt håpefull, håper det dukker opp mer troverdig informasjon snart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke så lenge siden jeg kjøpte de på Steam faktisk, desverre falt de under kategorien "bare gode minner". Ble rett og slett skuffet hehe. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 nå er de her! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 [pirk] Hvorfor ikke putte "På Markedplace nå!" i emnetittelen? Emnebeskrivelsen er ikke det samme som tittel. [/pirk] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå