Gå til innhold

Max Payne og Max Payne 2, på Marketplace nå!

TearJacK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje det blir bra, men husker dem portene var ræva fra pc til PS2 og de. Da er det bedre å ha skaffe seg MP2 på pc til under 100kr :). Pcspillene av dem var sykt bra, not så bra på konsollene, men kansje det snur det vet ikke jeg..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ser bra ut. Kjipt ikke esrb sier noe om launch! :)

Synes det er bedre å ha spillene på xboxen jeg. Tviler på at jeg betalte noe for det første Max Payne når jeg spillte det, så jeg kjøper de enkelt på xbla. Liker mer og mer kontrollen i fps med xbox også.

Lenke til kommentar
Ser bra ut. Kjipt ikke esrb sier noe om launch! :)

Synes det er bedre å ha spillene på xboxen jeg. Tviler på at jeg betalte noe for det første Max Payne når jeg spillte det, så jeg kjøper de enkelt på xbla. Liker mer og mer kontrollen i fps med xbox også.

No har spillverket sett det og skrvet en artikkel om det du fant :D

Link

Lenke til kommentar

Mener å lese det var Originals. På den andre siden var det snakk om å aktivere achievements for Originals (for de utviklerne som ville) av typen 500/500. Har massevis av gamle Xbox spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom på nytt, spesielt for achievements =)

Lenke til kommentar
Mener å lese det var Originals. På den andre siden var det snakk om å aktivere achievements for Originals (for de utviklerne som ville) av typen 500/500. Har massevis av gamle Xbox spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom på nytt, spesielt for achievements =)

Oi, fett! Gjelder det bare kommende Originals-spill, eller eksisterende også tro? Hadde vært fett med achievements på Fable :D

Håper dette skjer og at de gir ut Vice City og San Andreas med achievements!

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvordan det var ment å fungere - kan hende det var på originale xbox spill som fungerte på 360'n, og mener spesielt at Fable I ble tatt frem som et eksempel på et spill som kunne få 500/500. Hvis det gjelder originale xbox, burde det også gjelde arcade originals.

Prøver å finne det jeg leste igjen

Lenke til kommentar

Hmmm.. Intriguing.. B)

Den posten var jo fra juletider så vi burde vel ha hørt noe mer etter det.. Og du har rett i at den er noe tvilsom, spesielt med tanke på at det kommer fra et Nintendo-forum.. :D

Men jeg stiller meg fortsatt håpefull, håper det dukker opp mer troverdig informasjon snart :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...