TST Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Knappene får kjørt seg, men hjernen kan ta ferie. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Digget innledningen Får inntrykk av at altfor mange anmeldelser blir skrevet på den måten. Kanskje jeg skal tenke meg om to ganger før jeg kjøper dette spill tross alt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Tror denne aker forbi meg, ikke noe kjøp fra min side. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette er jo like rasistisk som RE5 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "Afro Samurai". Sleng en ninja eller en pirat inn i det spillet her og det er et must-buy. Er ikke noen særlig fan av denne typen spill, men det er helt sikkert underholdning nok for dem som er fan av serien eller liker spillestilen. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis du liker spill uten noen HUD som irriterer deg, bør du prøve Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette blir neppe umiddelbart kjøp, men er villig til å prøve når det går litt ned i pris, virker litt gøy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Et pliktkjøp fra min side, jeg er ingen stor fan av hverken manga eller rap, men Afro Samurai var alikevel midt i blinken for meg. Har gledet meg til dette spillet og lunkne anmeldelser er inget hinder - dette spillet skal jeg ha, fordi jeg vil ha noe litt annet, og også et spill hvor jeg faktisk kan være Afro. Dessuten gleder jeg meg til et gjensyn med Ninja Ninja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå