Heaven Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei! Jeg har nylig gått til anskaffelse av et Ixus 400. Kjempefornøyd med bildekvalitet når jeg ser bildene på PC eller TV. Men: Når jeg skriver ut bildene får de et rødskjær. Har dette med kameraet eller skriveren å gjøre? Skriveren er en Epson Stylus Photo 780. Håper noen av dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Send et bilde til jobben eller en venn eller noe og ta en utskrift på deres skriver og se om det blir samme 'rødskjæret'. Det ville vel være den beste måten å finne det ut av på. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvis bildene ser bra ut på skjerm har dette sannsynligvis noe med skriveren å gjøre. Prøv å sende bildene til Eurofoto.no eller liknende, hvis bildene får et rødskjær der også kan det være noe galt med kameraet. MLW Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei! Jeg har nylig gått til anskaffelse av et Ixus 400. Kjempefornøyd med bildekvalitet når jeg ser bildene på PC eller TV. Men: Når jeg skriver ut bildene får de et rødskjær. Har dette med kameraet eller skriveren å gjøre? Skriveren er en Epson Stylus Photo 780. Håper noen av dere kan hjelpe meg! Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre men kan nevne at min far, fikk noe lignende etter at han kjøpte billige u-orginale patroner til sin Epson-printer. Bildene ble helt fine med orginal-patroner. Kan det være noe av det samme med deg kanskje? Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå