Gå til innhold

For mange "... Generell diskusjon og informasjon"s tråder i Generell Spilldiskusjon

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er rundt halvparten av trådene i kategorien "Generell Spilldiskusjon" tråder som diskuterer enkeltspill, såkalte "Generell diskusjon og informasjonstråder.

Ikke det at det er negativt med at folk lager tråder om spill som fortjener det, men når alle mulige spill får en egen tråd, er det da ikke bedre med et eget forum, eller subforum som man kan diskutere enkeltspill i?

Jeg skjønner at det da kanskje kan bli litt tomt i Generell Spilldiskusjon, men det er da bedre med litt færre tråder der enn en blanding av enkeltspill diskusjon og generell spilldiskusjon.

For øyeblikket så ser Generell Spilldiskusjon slik ut:

De med røde understreker er slike tråder.

adeuz8.jpg

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg det er bedre og mer oversiktelig å ha alle spørsmål og nyheter som dukker opp rundt spill samlet i sin egen tråd. Megatråder forhindrer i teorien at forumet blir oversvømt av enkeltspørsmål om spill i form av en helt ny tråd.

Det er vel mulig å lage en "Den store~/Megatråd"-kategori, men selv synes jeg generell diskusjon funker greit som det er nå.

Lenke til kommentar
Ikke det at det er negativt med at folk lager tråder om spill som fortjener det, men når alle mulige spill får en egen tråd, er det da ikke bedre med et eget forum, eller subforum som man kan diskutere enkeltspill i?

Det finnes allerede underforum for de mest omdiskuterte spillene her. Jeg synes ofte det er greit med samletråder for ulike spill. Istedenfor å ha tre tråder med korte spørsmål om det samme spillet, er det bedre å samle sånt i én tråd.

Lenke til kommentar

Underkategori med 5 tråder som kunnevært i en samletråd? Nei takk.

En million små tråder ang alt innenfor forskjellige spill? Nei takk.

En tråd for spill som faktisk diskuteres en del, men som ikke trenger egen kategori? Ja takk.

Er ikke værre enn å opprette en egen tråd om man lurer på noe spesifikt ang ett spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...