Joachim_F Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skaperne av Project Offset vil snart snakke mer om det spennende prosjektet sitt. Les mer Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Synes du kunne skrevet noe om hva dette er slags type spill, for oss uinvidde. Fannt etter litt wiki søk ut at det var et FPS? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det var lenge siden jeg hadde hørt noe om dette gitt? Husker noen imponerende videoer for et par år siden, så ble det stille. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Går ut fra at det er et PC-spill? Enig med thebutcher, kunne fått litt mer info i og med at det er så lenge siden det var snakk om det sist. EDIT: Tenke før man skriver er fint Endret 30. mars 2009 av This is David Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Virker voldsomt spennende, men det er såpass lite info i omløp om det at det blir med eit lite blaff av interesse. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Godt å sjå at det framleis er liv i prosjektet, var veldig spent den gongen det første filmklippet kom. Det er kanskje ikkje like teknisk imponerande i dag, men ser likevel fram til å høyre meir om dette! Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er glad i FPS, så er spent på hva som kan bli av dette. Videoen fra ruinene var kul, ser ut som mange polygoner og tøffe fysikkberegninger. Lukter hw-oppgradering hvis jg skal kunne spille dette. Ser forøvrig fra en tidligere video at de reklamerer med "first epic fantasy FPS", synes nå wheel of time kom før dem Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) For å forklare hva slags spill dette er i ganske korte trekk, så er det battlefield i middelalderstil for multiplayerdelen + en Dark Messiah type singleplayerdel. Er iallefall det jeg har lest meg til utifra hjemmesiden deres. Endret 31. mars 2009 av NightReaper Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synes grafikken var temmelig bra. Selv om jeg helt sikkert ikke kommer til å kunne spille noe slikt når det kommer ut, så gleder jeg meg for det Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spennende prosject gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fulgt med på dette spillet i en god stund nå. Gleder meg til flere detaljer kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå