TST Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sleng børsa på ryggen, fest macheten til beltet og bli med ut på skattejakt. Les mer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Forholdsvis uenig med poengsummen, jeg ville sagt 8-9/10. Skjønner at puslebiten gjerne ikke er noe alle vil like, men uten den ville dette bare vært en slags Super Mario/Metal slug-klone. Jeg har så langt aldri følt at det å pause spillet og rydde puslebiten er et ork. Litt uvant helt i begynnelsen, men det er også alt. Spillet har også bøttevis med sjarm og humor, personlig syns jeg det minnet mye om gamle adventurespill fra Lucasarts. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med deg, psilocybe. Spillet har gitt meg veldig mye glede i form av sjarm og humor (måten de "snakker" er jo helt på trynet). I tillegg har man en puzzle-del som er ganske artig. Det eneste jeg ville trukket for er nok at spillet er ganske vanskelig (synes jeg ihvertfall), og at det mangler mini-games til Wi-Fi bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå