-ErlendA- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Som tittelen sier så trenger jeg et nytt Instant Messaging program med støtte for webkamera. Er aktiv bruker av Pidgin, men fremdeles er det enkelte som vil ha meg på "webcam" <_< Som dere da sikkert forstår så er jeg altså da ikke interessert i WLM. WLM har desverre blitt for meg et bloatware som er ment for fjortizzer. Det finnes tonnevis av IM klienter der ute, men jeg har fremdeles til gode av å finne et som har støtte for webkamera. Jeg minner på om at denne klienten må ha støtte for protokollen MSN, ellers hadde Skype vært et hett alternativ. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg liker den gamle versjonen av WLM, den nye er veldig rar.. Ellers har vi jo aMSN som mange linux-pcer bruker for å få webkamera. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 aMSN fikset biffen. Mange takk! Hadde faktisk aldri hørt om aMSN før, selv om jeg har kjørt Linux en stund. Pleier å gå i Pidgin og Kopete der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå