Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken spillutvikler betyr mest for deg? - Superultragigamegal33tphinale

Laget bra spill, eller er rett og slett flinke generelt?  

1. 1. You decide

• Valve (Half Life, Portal, Left 4 Dead, Team Fortress)
      109
    • Blizzard (Warcraft, Starcraft, Diablo)
      80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

At Valve leder viser jo bare hvor lav kvalitet forumets brukere har. Stereotypiske drittunger uten smak og velbehag.

Neida, grattis til Valve med seieren. Med mindre det kommer ett mirakel, noe jeg er ganske sikker på ikke gjør.

Lenke til kommentar
At Valve leder viser jo bare hvor lav kvalitet forumets brukere har. Stereotypiske drittunger uten smak og velbehag.

Det er jo helt sant det du sier :p Irriterer meg bare når mesteparten stemmer på Valve når de kun har erfaring fra deres spill. Hvordan kan dere si at Valve er best når dere kun har prøvd Half-Life sagaen og ikke et eneste Blizzard spill. Helt tåpelig spør du meg ;)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Det er jo helt sant det du sier :p Irriterer meg bare når mesteparten stemmer på Valve når de kun har erfaring fra deres spill. Hvordan kan dere si at Valve er best når dere kun har prøvd Half-Life sagaen og ikke et eneste Blizzard spill. Helt tåpelig spør du meg ;)

Jeg for min del har prøvd Diablo 2 og WoW en gang hver. Var så ultrakjedelig og bedritent dårlig at jeg holdt ikke ut lenge. Da tror jeg heller at jeg stemmer på en utvikler som har laget spill som jeg har kost meg mye med, som Half-Life og Portal. Men helst hadde jeg ikke sett noen av disse to i finalen.

Lenke til kommentar

Neida, grattis til Valve med seieren. Med mindre det kommer ett mirakel, noe jeg er ganske sikker på ikke gjør.

Haha, og Blizzard tilgjengerne er whiny kjerringer ;D

Lenke til kommentar
Er jo det jeg sier Nouse. Du har erfaring fra begge sider, mange har ikke spilt Blizzard spill i det hele tatt. Kan ikke stemme ut i fra det, og forresten, portal er det mest oppskrytte spillet noensinne ;)

Hey, jeg kan være enig i det du sier, og jeg liker Blizzard best, men Portal var genialt.

Strindmo: Ut ifra hva jeg har lest her virker Valves tilhengere som noen oppblåste bedrevitere :huh: (Noen av dem)

Lenke til kommentar

Folk stemmer jo på den de har prøvd og/eller den de liker best. Sånn er livet, de ungene som griner om at sin favorittutvikler ikke leder denne er ikke bedre enn disse "oppblåste bedreviterne" som de hevder Valve sine tilhengere er.

Husk også at dette ikke er en offisiell kåring, og resultatet viser klart hvem gamer.no foretrekker.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

"Problemet" med disse trådene er at folk ser på "favorittutvikler" og "utvikler som lager favorittspillene" som to sider av samme sak, når de ikke er det.

Som alle vet, så elsker jeg Final Fantasy som lages av Square-Enix. Men liker ikke Square noe særlig hvis man ser bort fra spillene de lager. De overser oss i Europa og gir oss kraftige truserøsk ved hver eneste anledning de får.

Så "utvikler som lager favorittspillene" er Square, men "favorittutvikler" er ikke Square på grunn av måten de oppfører seg på.

Denne tråden startet jo som en "Hvem lager de beste spillene"-tråd, før semifinalen ble en "Hvem lager de beste spillene (eller er din favorittutvikler), FINALE" og endte opp som en " Beste/Favoritt-Spillutvikler - Superultragigamegal33tphinale". Siden spillene som utviklerne er mest kjent for står i avstemningen, legger avstemningen opp til at man skal stemme på den som lager favorittspillene, akkurat som i den innledende runden.

Og da blir det feil å kalle tråden for "Beste/Favoritt-Spillutvikler". Den burde heller hett "Stem på ditt favorittspill/favorittspillserie" slik avstemningen er lagt opp.

Men kanskje bare jeg som er pirkete?

Lenke til kommentar
Folk stemmer jo på den de har prøvd og/eller den de liker best. Sånn er livet, de ungene som griner om at sin favorittutvikler ikke leder denne er ikke bedre enn disse "oppblåste bedreviterne" som de hevder Valve sine tilhengere er.

Husk også at dette ikke er en offisiell kåring, og resultatet viser klart hvem gamer.no foretrekker.

Grunnen til at jeg sa det var fordi Strindmo kom med uttalelsen "Haha, og Blizzard tilgjengerne er whiny kjerringer ;D ". Kanskje litt barnslig å "ta igjen", men der og da hadde jeg bare lyst.

Lenke til kommentar

Ser du quoten i posten min, det var forsåvidt en kødd fordi alle tilhengere av valve ble kalt "Stereotypiske drittunger uten smak og velbehag." Så jeg svarte, og dermed er jeg en besservisser, så klart, vet mand bedre så vet man bedre, ikke til å legge skjul på det da :)

Så du har nok rett after all.

Og Dunedain, hvorfor kan ikke en favorittutvikler være den som lager de beste spillene, ditt håpløse argument om at ting som ikke angår spillene skal regnes med er jo tilbakevist tidligere i tråden av moderatorer, fikk jo en dags ban pga diskusjon om økonomi jeg. (altså, priser).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...