ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Er denne eller denne? god nok til å dra det meste som kommer ut i dag? Skal brukes i påsken til WoW, CS:S, TF2, C&C m.m. Regner med at de er bra nok, men vil sjekke. Endret 29. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville gjette på: nei og nei. De vil nok kunne klare å kjøre de spillene du nevner, men særlig avansert grafikk tror jeg du kan glemme. Nyere spill vil være vanskelig å få til. Du kommer nok lenger med en av disse: Kompett Gamer i02 eller Komplett Gamer A10 Det kan også være verdt å sjekke Multicom eller PS, og se hva de har av tilbud om dagen. Eller ta en tur innom Datakjeden hvis du bor i en by hvor de har butikk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hva gjør PCen for dårlig? Skjermkortet? Det kan han jo bare bytte ut etterhvert. EDIT: Med han mener jeg han som skal ha PCen. En venn. Endret 30. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skjermkortet er jeg veldig skeptisk til. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du får UTROLIG mye mer for pengene ved å kjøpe fra nettbutikk som f.eks komplett.no. Elkjøp har rett og slett ikke gode spillpcer. Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hva med? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10394 Med liten upgrade: -Raskere RAM -Bedre GPU ( HD4850) -Kraftigere PSU (600W) Kan du sikkert komme under 6000,- noe som er å anbefalle. Større Hd kan jo enn kjøpe etterhvert... Endret 7. april 2009 av username Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå