kim_edward Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Når jeg skal prøve å koble opp xbox 360 til Media Center, så får jeg det ikke til. Har hørt at man må ha noe som heter Media Center Extender installert, så jeg har prøvd å installere det. Har også gjort som jeg fikk beskjed om på bilde og det virker fortsatt ikke. Men når jeg gjør det får jeg en feilmelding. Jeg har lagt ved et bilde i dette innlegget, som jeg håper noen andre der ute kan hjelpe meg med. Jeg har klart å få opp musikk, video og bilder på 360'n ved hjelp av Media Player -> Bibliotek -> Mediedeling. Men det jeg er interessert i er å få hele Media Center opp på 360. Endret 29. mars 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som kan gi meg svar på dette spørsmålet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ligger hjelp på xbox.com Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 den hjelpen virker ikke, så trenger noen som kan gi råd til hvordan man kan fikse problemet. Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Enkleste metoden er å koble en nettverkskabel rett fra xbox'n og i pc'n. IKKE gjennom routern din. Da skal du kunne sette opp mediacenter uten problemer. Etter du har satt det opp kan du koble det opp vanlig igjen via routern, og det vil funke gjennom hjemme nettverket ditt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Selv om det ikke egentlig er noe svar på spørsmålet ditt så vil jeg bare tipse deg om at å ha Media Center på Xbox'en er akkurat det samme som å dele film, lyd og bilde på vanlig måte. Jeg opplever bare at Media Center er mer kronglete i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå