Gå til innhold

[LØST]Hvordan fikse min Overopphetede Xbox 360?

Ice-E

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting anngående Min Xbox 360... Jeg satt da å spillte veldig fredlig på Xboxen, så plutselig skrudde den seg av. Det lyste 2 røde lys til venstre. Jeg ble veldig irritert men dro ut og så inn igjen strømmen, så skrudde jeg den på og den virket helt fint, i kanskje maks en halv time. Jeg tenkte børr vell se i brukerhåndboken og der står det at den var overoppheted og at jeg måtte sette den i et avkjølt rom, men dette har jeg prøvd før jeg satt den en gang i et kjølerom som er greit kaldt og da satt jeg den der i rundt 10 timer kanskje litt mindre

Så jeg lurer på om dere har noen andre tips som tar litt kortere tid eller fungerer bedre ;)

Endret av Ice E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nå oppstod det et nytt problem... Nå skrur den seg av hele tiden... Hver gang jeg spiller COD:WAW så skrur den seg av veldig kjapt når jeg har spillt det litt. Så jeg får på en måte ikke "Lov" av Xboxen min å spille COD:WAW og det irriterer meg en del siden jeg har den nye Map Packen som er bra.

Så er det noen som vet hva som skjer med xboxen og hva jeg kan gjøre for å fikse den?

(Vil helst ikke sende den til reprasjon siden jeg har sendt den 2 ganger fra før)

Lenke til kommentar

detta høres kanskje rart ut, men har hatt liknende problem før... vi la xboxen i ett håndkle og sørget for at det blei god å varm i ca 20 min.. funket helt fint en god stund etterpå.. det høres kanskje dumt ut , men les om det på nettet ! detta skal sies å ha vært en midlertidig løsning mot red ring of death.. fungerte kanskje en måned.

Lenke til kommentar

Det får så være at du ikke har videre lyst til å sende boksen på reparasjon igjen (hvem vil vel være uten spill i flerfoldige uker?), men for å si det rett ut, høres det jo ut som om konsollen din er rimelig gåen. Det ligger mye informasjon om midlertidige løsninger rundt omkring på nettet, men disse løsningene er ytterst sjelden varige. Akkurat nå sitter jeg med min tredje Xbox 360, etter reparasjoner som kom i etterkant av lignende syndromer. Noen mirakelkur som får konsollen din tilbake i tipp-topp stand, har jeg ikke. Den eneste sikre og varende løsningen ligger her.

Lenke til kommentar

Den er nok rimelig gåen nå ja.... Fordi jeg har allerede sendt den inn til reperasjon 2 ganger på grunn av RROD :angry: Men jeg synes det var bare rart at den skrur seg av bare når jeg spiller COD 5, så det er mulig at det er cd'en det er noe galt med jeg vet ikke, men jeg bare lar den hvile seg i noen dager så håper jeg på det beste ^_^

Lenke til kommentar
Hver gang jeg spiller COD:WAW så skrur den seg av veldig kjapt når jeg har spillt det litt. Så jeg får på en måte ikke "Lov" av Xboxen min å spille COD:WAW og det irriterer meg en del siden jeg har den nye Map Packen som er bra.

Den har kanskje drittspillallergi? Prøv å fyre opp Dead Space og se om problemet er fortsatt til stede.

Lenke til kommentar

Jaja så løste dette problemet seg til slutt, men ikke på en god måte for min del. Måtte jo selfølgelig sende den inn noe som jeg måtte men på det sterkeste ikke ville. Så takk for alle svar, var verdt å prøve alle for å prøve å få fikset den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...