Fiddly Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Føler jeg må bidra med noen som ikke er helt opplagte, og som de fleste sikkert har oversett. Og som ikke er blitt utgitt i nye og penere klær for neste generasjon, og dermed er verdt å søke ut: Klonoa 2 Gitaroo Man God Hand Muligens noe nisje, og de to siste er antagelig elsk-eller-hat-spill Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 The Simpsons Hit'n Run Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 PS2s kanskje beste spill både stemning- og storymessig: SILENT HILL 2. Ingen av de senere er i nærheten av den spillopplevelsen, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Prince of Persia Trilogien Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Prince of Persia: Sands of Time var et fantastisk spill. Oppfølgerne når det ikke til kneetet engang. Kjøp eneren og hold deg unna de to oppfølgerne, så får du bare gode minner fra Prince of Persia på PS2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hos meg så er det mangen klassikere man må ha til PS2!! Selv jeg skal kjøpe meg en PS2 tilbake når jeg har penger!! God Of War God Of War 2 Alle MGS spillene, rått gameplay møter konge historie og spillkarakterer føler og høres ut som ekte personer i strid, sorg, hevn, kjærlighet osv Final Fantasy X, beste med dette herlige spillet er stemningen og ikke minst summonene er virkelige epic Sly serien, synes det er mangen som ikke liker disse spillene, men dem er virkelig noen perler av noen spill Ratchet And Clank serien Jak And Daxter serien Okami!! Endret 28. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så er det jo Ratchet & Clank 3, Metal Gear Solid 3 og GTA 3 (Vet ikke om det er pga selve spillet, eller om det er fordi det var så utrolig stort når det kom) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hos meg så er det mangen klassikere man må ha til PS2!!Selv jeg skal kjøpe meg en PS2 tilbake når jeg har penger!! God Of War God Of War 2 Alle MGS spillene, rått gameplay møter konge historie og spillkarakterer føler og høres ut som ekte personer i strid, sorg, hevn, kjærlighet osv Final Fantasy X, beste med dette herlige spillet er stemningen og ikke minst summonene er virkelige epic Sly serien, synes det er mangen som ikke liker disse spillene, men dem er virkelig noen perler av noen spill Ratchet And Clank serien Jak And Daxter serien Okami!! Sly er episk! Btw, skal første banen i FFX være kjedelig? Synest den var gørrkjedelig... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 GOW 1 og 2 -helt syk bra,bare syko bra historie FFX og FF X-2 - bra gameplay og historie Onimusha Dawn of dreams - helt sykt bra spill GT 3-4 det er min mening da... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Er det første spillet bra? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ring of red. Herlig turbasert strategi. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De fleste jeg liker best eer allerede nevnt, men slenger på : Max Payne 1 og 2, Devil may cry spillene, the Warriors og Deus ex Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mine favoritter fra den forrige Playstation konsollen blir ei rimelig lang liste, men jeg nevner kun tre spill. Final Fantasy X Final Fantasy XII og Timesplitters 2, rart at ingen har nevnt dette spillet da dette etter min mening var på lik linje gameplaymessig som både GoldenEye og Perfect Dark fra Nintendo 64. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dere glemmer noe viktig: Er dette eksklusivt til PS2? Og en ting til: Kan dere prøve å finne link til nettbutikker som selger dette spillet. eBay og Amazon er godtatt. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere glemmer noe viktig: Er dette eksklusivt til PS2? Og en ting til: Kan dere prøve å finne link til nettbutikker som selger dette spillet. eBay og Amazon er godtatt. Ja det er ekslusivt, og her er en selger på ebay som selger spillet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Sly Cooper-serien: Sly 2 Sly Raccoon Sly 3 Lenke til kommentar
Gjerde94 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sly er dødsbra! Har spilt 2 og 3, men har aldri funnet eneren i butikken. Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Vil også legge til Fahrenheit sinnsykt bra spill. Samme utvikleren fra Heavy Rain; Quantic Dream Skjul . Endret 5. juni 2009 av Forza Inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå