- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) PS2 klassikere man MÅ ha! Jeg starter: Burnout Revenge: Skjul Killzone - 249KR! Killzone: Skjul Burnout Revenge - 79KR Regler: - Putt bilder i skjul, men skriv navnet ovenfor. Sånn som jeg har gjort. Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det skal vel godt gjøres å finne et ps2 spill over 300 kroner, og mtp at de fleste spiller mest på pc/nextgen er denne tråden ganske unødvendig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, men det finnes mange PS2-klassikere man må ha! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva med å forandre tema i tråden til: "PS2-klassikere man MÅ ha!". Da har jeg et par jeg ville ha nevnt i hvert fall. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke alle de jeg har postet er klasikkere. Men du kan bare poste de du, Kuff1. Bare skriv klassikere! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For å være en helt ærlig festbrems, så synes jeg ikke at Killzone til 249 kroner er spesielt billig. Denne tråden kunne heller tatt for seg hvor man finner must-have spill til billigst penge. For eksempel hvor man finner God of War spillene i pre-platinum-utgaver til lavest pris. For platinum er jo søppel. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvorfor er platinum søppel? synes det er bra jeg! får ett spill til en billigere penge! ser ikke helt like bra ut når det står i hylla kanskje, men kan ikke si jeg har veldig mye imot det! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Shadow Man 2. Ekstremt(Og da mener jeg ekstremt) bra spill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Om du liker RPG sjangeren: Final Fantasy X og XII. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King, Kingdom Hearts 1 og 2. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Siden alle kommer trekkende med GoW og MGS fra forrige generasjon blir det opp til meg å nevne det beste PS2-spillet (i mine øyne) Skjul Jeg angrer på at jeg lånte det vekk, for jeg får det aldri tilbake igjen, og ikke finner jeg det igjen noe sted. Ingen som vet om noen nettbutikker som fortsatt selger det vel? Endret 29. mars 2009 av demake Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Metal Gear Solid 1-3 og killer7 sånn i farta. Skrev egentlig masse spill men slo meg at de var for den gamle grå Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jak and daxter serien er i mine øyne noe av det beste jeg har spilt. Både historien, gameplayet og grafikken er fantastisk, og fraværet av loading-screens gjør det bare enda bedre. Jak and Daxter Jak II Jak 3 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Disse MÅ man ha! Spesielt Shadow of the Colosuss. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kingdom Hearts & Kingdom Hearts 2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er helt enig med Kuff1. De to spillene der er rett og slett vanvittig bra. Det er spill som fortjener å være i en hvers samling. Vil ellers si Ico også, men det er meget vanskelig å få tak i tror jeg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blant det beste som finnes innen JRPG's. Desverre oversett av de fleste. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det noen sjanse for at Metal Gear Solid Essential Collection kommer til Europa? Tenkte å skaffe meg disse spillene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jak and daxter serien er i mine øyne noe av det beste jeg har spilt. Både historien, gameplayet og grafikken er fantastisk, og fraværet av loading-screens gjør det bare enda bedre. Jak and Daxter Jak II Jak 3 Sant, selvom jeg føler serien døde litt med nummer 2, som tok steget over i en mer voksen atmosfære - og bød på enkelte brett som var helt bak mål. Mye ble rettet opp med nummer 3, men jeg føler fortsatt nummer 1 er best. Vil også nevne Ratchet & Clank-triologien - herlige våpen og mye fine brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå