firberblad Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har av en eller annen grunn ikke skaffet meg COD4 før i går. Syns jo det var grisemorro på nett og artig å se at mange enda spiller det online. Men så ble jeg litt nysgjerrig på COD5 også. Har det like bra MP som COD4? Er det flere som spiller COD5 enn 4'ern på nett? Hvilket av de to bør jeg satse på fremover? Har vel fått det inntrykket at 4'ern har langt bedre Single player del, men det er altså online delen jeg er ute etter. PS3 nicks: Sirecos og Grimvarg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du bør også tenke på hvilke våpen du liker best. WW2 eller modern shit. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Du bør også tenke på hvilke våpen du liker best. WW2 eller modern shit. Spiller mindre rolle for min del. Gameplay er pri 1, så kommer resten. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg sier 4 jeg. Billigere og bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg føler ikke at jeg kan si noe annet enn 4'ern. Jeg føler også at det er alt som trengs å sies. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Anbefaler cod 4. På cod 5 er det nesten umulig å komme i Party med enkelte venner. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 4ern er helt klart best. Hvertfall for min del... Banene er mye mer gjennomtenkt osv. For meg er hvertfall cod5 bare en slags "expension pack", siden jeg var lei av cod4 etter og blitt 10. prestige., var det greit og få noe nytt... Lenke til kommentar
eike28 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har begge.. Syntes egentlig at cod 4 er best. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 De er nesten helt like. LIker du moderne krig best velger du 4'ern. Liker du WW2 best velger du 5'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå