Gå til innhold

Burde Gamer.no ha Ranker i Forumet?  

  1. 1. Stem i vei! :)

    • Ja
      6
    • Nei
      18
    • Kanskje
      4
    • Ikke ranker, men noe annet system
      3


Anbefalte innlegg

Mer aktivitet=bedre sted å være.

Reinspikka løgn. Fryktelig mange tråder som svømmer i svadasvar og onelinere, selv de trådene som virkelig har noe for seg. Det er ingen grunn til å kalle en spade for en gravemaskin; jeg syns et godt forum er et forum der alle bidrar til å poste gjennomtenkt og konstruktivt.

 

Et rangeringssystem der postere blir vurdert som gode eller dårlige kan bidra i forumsøk (joda, vi bruker søkefunksjonen) for å finne mer nyttige poster, og den vil også være verdifull når man skummer gjennom tråder (noe man jo blir nødt til etter hvert som mengden av unødvendige poster øker).

 

Så må man få lov til å drømme om et utopi der en implementering av en slik funksjon til slutt ville gjort seg selv unødvendig, men det ligger nok et stykke inn i fremtiden. :]

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fjern nå hele greia begynner jeg å helle imot. Ta vekk postcount og behold stjernene i profilen hvis det er noe folk ønsker - dog jeg har ikke stor tro på at noen egentlig bryr seg om dem.

 

Skal man prøve å begrense spam i forumet bør man ikke ha noen indikator på hvor mange poster man har generelt tror jeg.

Lenke til kommentar

Fordi da kan andre gi reputation til brukeren om de synes inlegget er hjelpsomt, men at det må godkjennes av en moderator.

 

Da ser man fort hvem som er aktiv og hjelpsom på forumet :)

 

Men jeg vil fremdeles ha postcount her da ;p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...