Breathe Fresh Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Som dere kanskje får med dere, så er jeg ganske nostalgisk av meg og er vel ikke den eneste..Hva er det dere ser tilbake på med nostalgi? - The Legend of Zelda: Ocarina of Time: Et spill jeg har følt veldig mye nostalgi til, har veldig mange gode minner med dette spillet, blant annet den første dagen jeg spilte det. - Club Nintendo Magasinet: Var så morsomt å lese dette bladet, første spillmagasinet jeg leste og var fast leser helt til man ikke kunne abonnere lenger på det - Nintendo.no Forumet - Var mye på dette forumet en periode og det var kjempe morsomt, helt til jeg ble banned for jeg trodde en admin fjortis var en gutt men var en jente eller visa versa, skulle holdt kjeft men akk vel..ble stopp etter det men var en morsom tid -TV på Rommet - Da jeg fikk TV på rommet hadde jeg mange sene kvelder med N64'en min <3 Skriver ikke så mye fra "privat" livet mitt, prøver å si noe som folk kanskje kjenner seg igjen i.. Endret 29. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Veldig god idè dette. Satt faktisk akkurat å tenkte på dette. Husker de tingene du nevner også. Her er noen få av mine nostalgiske minner. N64 med Banjo Kazooie og Zelda: OoT: En av de beste bursdagene jeg har hatt. Satt oppe mange timer den første dagen. Ah livet var herlig som 5 åring. De gamle Disney Klassikerne (Løvenes Konge, Aladdin m.m): Jeg husker ennå første gang jeg så de filmene. Har så utrolig mange gode minner fra dem. Disney burde gå tilbake til å lage slike filmer, de som er nå kan ikke måle seg med de gamle. Pokèmon: Jeg kommer nok aldri til å glemme eller slutte å lengte til den tiden vi alle hadde en gameboy i lomma og trakk den fram for å spille pokemon i friminuttene. Eller de mange timene klistret til tvskjermen for å se animeserien. Å ville stå tidlig opp for å se tegnefilm om morgenen: Det var tider det. Aner ikke hvordan jeg klarte å kare meg opp kl 7/8 hver morgen for å se tegnefilm. Men det var så mange gode tegnefilmer og serier før. Hvor har de blitt av? Og hvor har viljen til å stå opp blitt av? Det er så mange nostalgier man har, men orker ikke skrive flere. Endret 29. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pokèmon, Red Alert 2, Populous, Mumitrollet, Flukta fra Dyreskogen, Yoyoer, SNES, Løvenes Konge, Teenage Mutant Ninja Turtles, MC Rottene fra Mars, huset jeg bodde i for 13 år siden, gamle bilder av familie og venner, gamle Barne-TV, spansk musikk, og mye mye mer. Får lett nostalgifølelser for å si det sånn Er ikke lett Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pokèmon, Red Alert 2, Populous, Mumitrollet, Flukta fra Dyreskogen, Yoyoer, SNES, Løvenes Konge, Teenage Mutant Ninja Turtles, MC Rottene fra Mars, huset jeg bodde i for 13 år siden, gamle bilder av familie og venner, gamle Barne-TV, spansk musikk, og mye mye mer. Får lett nostalgifølelser for å si det sånn Er ikke lett Å :o Dem hadde jeg glemt. Takk for at du minnet meg på dem. Mange andre kjenninger der også. Kjenner meg igjen i det ja, har nostalgia deluxe. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 I en slik tråd kan en holde det gående i mange timer, men nøyer meg med tre minner, selv om det er mer der det kommer fra. N64-magasinet (T&T Media, senere Egmont): Det første spillmagasinet jeg var fast leser av. Ble fast abonnent etter å ha fått første utgave gratis sammen med N64-konsollen, og som den ungen jeg var, gledet jeg meg veldig til hvert nummer. Det var dette bladet som for alvor fikk meg interessert i spillanmeldelser; utdypende tekster på norsk sammen med bilder fra spillene, var skikkelig stas. Husker spesielt godt da jeg leste sniktitten på Zelda Gaiden – var helt i hundre etter alt som hadde med Zelda å gjøre. Var nesten på gråten da magasinet sa takk for seg, for det var virkelig triste saker. The King of Fighters: For meg er denne spillserien ufattelig stor. Ble introdusert til den hos en eldre kamerat som på en eller annen måte hatte skaffet seg en svindyr NeoGeo AES for å ha hjemme i stua, og sammen brukte vi usunt mange timer på KOF '98, som er et fantastisk 2D slåssespill. Falt pladask for musikken, slåsskjempene og triksene deres. Er fortsatt stor tilhenger av KOF-spillene. Intenst! Super Mario All-Stars: Vil tro det er flere enn meg som har stiftet et kanskje for godt bekjentskap til denne spillkasetten. ”The Lost Levels” er grunnen til bitemerkene på en av SNES-kontrollerne mine. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 MC rottene fra Mars, de var SÅ kule! Ellers husker jeg forskjellige Barne-TV programmer som vi mimret om i SO1 tråden her for noen dager siden. Når det kommer til spill er jeg ikke gamle karen, så jeg har ikke spilt alle de gamle spillene, men hvis jeg skulle trekke frem noen spesielle minner... Hmm, Ratchet & Clank var vel favoritten på Playstation. Husker også spillet "Running Wild" på PS1. Her kunne man velge mellom forskjellige dyr/menneske hybrider og så skulle man løpe kappløp:p Har også brukt en del tid på Pokemon Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mummitrollet Har anskaffa meg mange mummifilmer i det siste, heilt fantastisk. kjenner barnet i meg vokner igjen Super Nintendo Har ein liggande på hytta, men der er eg så sjeldent at eg får ikkje henta den igjen, men har lovd meg sjølv å ikkje gløyme det neste gang. Emulator får gå fram til det Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Amiga: Best gamemachine eveeeer?!??!!? Nei, men den er av nostalgisk verdi på en positiv måte for min del. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Å ville stå tidlig opp for å se tegnefilm om morgenen: Det var tider det. Aner ikke hvordan jeg klarte å kare meg opp kl 7/8 hver morgen for å se tegnefilm. Men det var så mange gode tegnefilmer og serier før. Hvor har de blitt av? Og hvor har viljen til å stå opp blitt av? Ah, det var tider det Veldig enig i listen din! Nostalgic: Tror det har kommet et nytt Nintendoforum, nintendoforum.nu eller noe sånt Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Nostalgic: Tror det har kommet et nytt Nintendoforum, nintendoforum.nu eller noe sånt Nice Men var ikke så mange medlemmer, da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå