Mudkip___ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vil spille diverese NTSC spill som jeg ikke får tak i PAL versjon. Hva skal da til for å få de til å virke på en PAL maskin? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Tror det går an å chippe den eller noe. Har ikke satt meg helt inn i det, men da tror jeg ikke du kan spille de gamle spillene dine. Beste alternativet jeg kan tenke på er å importere en fra Japan/USA. Endret 28. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En chip gjør ps2'en din sonefri, ingen problemer å spille noen spill (i så fall er det mer sjanse for at din laser er slitt). Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Har ikke kjøpt PS2 ennå, men vil. Går det an å kjøpe maskiner med denne chipen? eventuelt hvordan gjør man det sev? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 vet de har på modnet.no koster 2000kr for en ps2 med duo 3 ultra chip.. ellers finner du nok av tilbud på qxl/finn.. Selv kjøpte jeg min på finn, og er fornøyd med det! skal du gjøre det selv må det til litt loddekunnskaper, siden du må åpne maskinen din og lodde inn en chip... eventuelt er det memor 32 som er ett minnekort som kan fungere som en chip, er vistnok litt ustabilt og jeg har 0 erfaring med den, så skal ikke si noe mer enn det.. Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Takk Tenkte jo selvfølgelig ikke på det! Men syns 1600 kr er litt dyrt for en ps2 men..Får jo spille tales og mange andre også..Er jo mye mer av amerikanske versjoner av spill på ebay så Men det funker? ikke noe farlig for spill eller konsollen? alle spill funker? Endret 29. mars 2009 av LittleBig-Me Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Alle spill fungerer fint på min iallefall, har ikke hatt noen problemer med den! kjempefornøyd, og har spilt stort sett bare NTSC spill på den.. Mange bra spill som blir vanskelig/umulig å finne i Europa.. I tillegg blir spill billigere fra usa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå