Gå til innhold

Hjelp! Hva skal jeg spille?

Shifty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, som mange andre, foreslår SM Galaxy. Det er i "kanskje det beste spillet jeg har spilt"-kategorien for min del. Du bryr deg lite om karakterene og historien, det får deg ikke til å tenke, det er aldri skummelt og det er sjelden veldig spennende. Det er bare ren spilleglede. Det er rett og slett så utrolig underholdende. Du blir glad av å spille det (kanskje med unntak av de stedene hvor du skal svømme mye; spillets eneste reelle svakhet er at kameraet plutselig blir vanskelig da).

Morsomt at så mange roser SM RPG, jeg lot en venn laste det ned på VC og har ikke spilt det selv. Enda et spill jeg skal spille.

Har samme problem som trådstarter, men i mindre grad. Har rett og slett ikke hatt så lyst til å spille de siste månedene. Når jeg tenker meg om var SM Galaxy det siste skikkelige enspillerspillet jeg spilte ferdig (242 stjerner til sammen, faktisk). Jeg er på Disc 4 på Lost Odyssey, men lysten til å spille videre er ikke der. Fable 2 hadde en bug som gjorde det umulig for meg å komme videre da jeg hadde kommet rundt halvveis. FF VII og Metroid Prime 3 har jeg så vidt begynt på. Assasin's Creed har jeg ikke åpnet (kjøpt for 99 kroner). Det har nesten bare blitt flerspillerspill som SSBB og Mario Kart. Forresten, trådstarter. Ikke spill SM Galaxy. Du kommer aldri til å bli ferdig med de andre spillene hvis du gjør det. :p

Eller, forresten spilte jeg jo ferdig FF IX etter Galaxy. Men det er unntaket.

Lenke til kommentar

Jeg vil uten tvil anbefale både GTA IV og Twilight Princess. Syns personlig ikke at SM Galaxy var så bra med tanke på all hypen rundt det, og i tillegg gikk det relativt fort å fullføre det.

Endret av Sebgun
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har faktisk aldri prøvd Super Mario RPG :blink:

Nå som jeg har en Wii da er det vel tide på å kjøpe det via Virtual Console :D

Og jeg kan anbefale Super Mario Galaxy da det spillet omtrent overgår alt av spill denne generasjonen uansett sjanger. Slår Gears, Halo, GTA, LO, Mass Effect osv

Galaxy ligger opp hos meg blant det beste man finner av spill så lenge jeg har vært gamer!! Og viss du har ikke spilt ferdig MGS 4 da er på tide å gjør det fordi det er det beste man finner på historie og gameplayet tar helt av!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...