the mobile king;o) Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Du trenger ikke å spille igjennom lista, du kan donere spillene bort, til f.eks...meg men for å være mer seriøs, Super Mario Galaxy er vel verdt å spille igjennom. Endret 2. april 2009 av djing0 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg, som mange andre, foreslår SM Galaxy. Det er i "kanskje det beste spillet jeg har spilt"-kategorien for min del. Du bryr deg lite om karakterene og historien, det får deg ikke til å tenke, det er aldri skummelt og det er sjelden veldig spennende. Det er bare ren spilleglede. Det er rett og slett så utrolig underholdende. Du blir glad av å spille det (kanskje med unntak av de stedene hvor du skal svømme mye; spillets eneste reelle svakhet er at kameraet plutselig blir vanskelig da). Morsomt at så mange roser SM RPG, jeg lot en venn laste det ned på VC og har ikke spilt det selv. Enda et spill jeg skal spille. Har samme problem som trådstarter, men i mindre grad. Har rett og slett ikke hatt så lyst til å spille de siste månedene. Når jeg tenker meg om var SM Galaxy det siste skikkelige enspillerspillet jeg spilte ferdig (242 stjerner til sammen, faktisk). Jeg er på Disc 4 på Lost Odyssey, men lysten til å spille videre er ikke der. Fable 2 hadde en bug som gjorde det umulig for meg å komme videre da jeg hadde kommet rundt halvveis. FF VII og Metroid Prime 3 har jeg så vidt begynt på. Assasin's Creed har jeg ikke åpnet (kjøpt for 99 kroner). Det har nesten bare blitt flerspillerspill som SSBB og Mario Kart. Forresten, trådstarter. Ikke spill SM Galaxy. Du kommer aldri til å bli ferdig med de andre spillene hvis du gjør det. Eller, forresten spilte jeg jo ferdig FF IX etter Galaxy. Men det er unntaket. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg vil uten tvil anbefale både GTA IV og Twilight Princess. Syns personlig ikke at SM Galaxy var så bra med tanke på all hypen rundt det, og i tillegg gikk det relativt fort å fullføre det. Endret 5. april 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ratchet & Clank, helt klart. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har faktisk aldri prøvd Super Mario RPG Nå som jeg har en Wii da er det vel tide på å kjøpe det via Virtual Console Og jeg kan anbefale Super Mario Galaxy da det spillet omtrent overgår alt av spill denne generasjonen uansett sjanger. Slår Gears, Halo, GTA, LO, Mass Effect osv Galaxy ligger opp hos meg blant det beste man finner av spill så lenge jeg har vært gamer!! Og viss du har ikke spilt ferdig MGS 4 da er på tide å gjør det fordi det er det beste man finner på historie og gameplayet tar helt av!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lost Odyssey eller Little Big Planet. MGS4 burde du også få med deg, selv om du ikke er noen fan av serien. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 lost odyssey eller noen av final fantasy spilla dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå