Shifty Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Vel, har nettopp fullført Resident Evil 5, og har planer om å begynne å spille et nytt spill nå. Problemet er at jeg rett og slett har for mye å velge mellom. Lager en liten liste over spill jeg ikke har fullført til diverse konsoller, så får jeg bare håpe på anbefalinger. SNES: Final Fantasy IV Final Fantasy VI Chrono Trigger (er på siste boss på DS-versjonen) Super Mario RPG: The Legend of the Seven Stars Contra 3 Problemet er at SNES rett og slett suger på en widescreen 32". Altfor kornete. DS: Too many to mention. Alt av toppspillene. Xbox 360: Lost Odyssey Infinite Undiscovery GTA IV PS3: Uncharted: Drake's Fortune LittleBigPlanet MGS4 (aldri vært noen fan av MGS-serien) Ratchet & Clank Valkyria Chronicles The Darkness Dead Space (men må nok ha en pause fra "skumle" spill, selv om RE5 ikke akkurat var skummelt. Wii: Super Mario Galaxy Super Paper Mario The Legend of Zelda: The Twilight Princess No More Heroes Metroid Prime 3 Endret 28. mars 2009 av Shifty Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Super Mario Galaxy! Veldig morsomt spill som jeg tror vil være verdt å se slutten på. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, Super Mario Galaxy er eit veldig gøy spel til Wii. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Om du har masse tid til å sette deg inn i en dyp og god historie Lost Odyssey Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Slår meg på Super Mario Galaxy! Når du har spilt RE5 trenger du litt avkobling fra sjnageren. Men etter du er ferdig med Galaxy burde du spille ferdig Uncharted. Knallspill! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 har samme problemet som deg. For mangen spill og for få jeg har gjennomført :s Annbefaler super mario galaxy. Kan noen si meg hva jeg burde runde? Gidder ikke mekke en ny tråd for meg selv :/ Mine spill som ikke er rundet: Xbox 360 Lost odyssey (er på siste disk) Fallout 3 Infinite undiscovery Braid Far cry 2 Dead rising Naruto: Rise of a ninja PS3/PS2/PSP Disgaea 3 Valkyrie chronicles Final fantasy crisis core Final fantasy Dissidia (på japansk) Tror jeg heller venter på oversatt versjon. Persona 3 Persona 4 God of war 2 Mirrors edge Star Wars: the force unleashed Dark Chronicles GTA 4 Assassins creed Wii/VC/DS No more heroes Metroid Prime 3 Secret of mana Super mario rpg Chrono trigger Dragon quest 4 og 5 The world ends with you Final Fantasy 4 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har ikkje spelt nokon av dei eg anbefalar, men mange seier dei er gode: Super Mario RPG Fallout 3 Assassins Creed Dei eg hadde spelt i alle fall... Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 The World Ends With You er knall, og heller ikke så langt! Anbefaler dette på det sterkeste mens du bestemmer deg for hva du skal spille next Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvis du ikke har hatt gleden av å spille Super Mario RPG før, er det på høy tid du får det med deg! Sammen med Final Fantasy VI – som er helt annerledes og mer alvorlig – er det den sterkeste rollespillopplevelsen jeg noen gang har hatt på SNES. Og da skal det også sies at SNES er det spillsystemet jeg har hatt det aller morsomst med. For å nevne noe av det som fungerer upåklagelig i SMRPG, vil jeg trekke frem kampsystemet som legger vekt både på strategi (bruk av riktig figurer) og timing (alá Paper Mario/Mario & Luigi-spillene), måten Mushroom Kingdom og dets innbyggere blir presentert på, samt enkeltfigurene, som gjør spillet så utrolig mange ganger dypere enn andre Mario-spill. Veldig god dialog mellom disse, og siden det er brukt mye tekst i spillet, får du et helt annet forhold til dem enn du ville hatt i et spill av annen sjanger. Ellers lar jeg meg fortsatt imponere over hvor godt designet på områdene er – det er sjelden Mario-spillene byr på så stor diversitet. Skulle man kåret det beste spillet hvor Mario har hovedrollen, ville dette gått til topps på lista mi. Fantastisk utgivelse. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 har allerede 4 stjerner i SMRPG så jeg kan like godt hoppe i det og prøve å spille meg igjennom Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det vil jeg definitiv foreslå at du gjør. Det samme gjelder selvfølgelig emnestarter. Ha det gøy Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jepp, har allerede spillt det litt, men så kom RE5 og jeg kjøpte og runnet det. Har drept første boss eller hva det er, og er på vei til Kero Sewers. Veldig fornøyd med spillet sålangt, og det ser ikke så værst ut på 32" widescreen heller Blir vel å spille det etter Super Mario Galaxy og MadWorld. Endret 29. mars 2009 av Shifty Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 spillte smrpg i noen timer i går. Så gikk jeg på disgaea 3. Har suttet med det helt til nå...på tide med litt søvn -.- 12 timer med disgaea 3 i strekk. Men kommer sikkert til å spille noe mer SMRPG i morgen når jeg står opp -.- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 The Darkness og Dead Space kan du ikke gå glipp av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Trådstarter: kom deg gjennom Uncharted: Drake's Fortune, selv ble eg helt hekta på det spillet. Fantastisk. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 snkupo - kan du gi meg en rask forklaring på hva Frog Coins er? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Eg er ikkje sikker, men eg trur Frog Coins er mynter som du kan bruke til å kjøpe spesielle ting av spesielle merchants. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) @Jikla: Du trenger ikke å spille Persona 4, gå heller bare å se på Pesona 4: Endurance Run på www.giantbomb.com. Mye mer morro. Endret 30. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Stort takk, men ellers takk til Assassin's Creed. 3 stjerner i SMRPG nå. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå