Jesusball Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 bare jeg som synes 24 spillere er litt skuff ? Skulle hatt 40 eller litt mer. Gøy med mange folk Kartene er mindre, da. Og grunnen til at det er færre spillere er for å gjøre miljøene ødeleggbare. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oi, dette så KONGE ut! Kommer det på PC også? Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 bare jeg som synes 24 spillere er litt skuff ? Skulle hatt 40 eller litt mer. Gøy med mange folk Kartene er mindre, da. Og grunnen til at det er færre spillere er for å gjøre miljøene ødeleggbare. Tull. Selv om ødeleggbare miljøer blir mer krevende så er det mulig å ha flere spillere med dagens pc standard.Det var mange som sleit på 64 player servere når BF1942 kom i 2002, men det var tydeligvis ingen grunn til å ikke ha store slagmarker med masse spillere. Den eneste grunnen til å ha maks 24 spillere(og forminska kart), er at spillet er laget for konsoll og EA/Dice gidder ikke lage en egen PC versjon, men bare porter konsolldritten rett over til pc'en. Burde være minst 20vs.20 på PC versjonen, håper det blir fikset i en fremtidig patch. Kommer det på PC også?JaSpillet kommer som nedlastbar programvare til Xbox 360, PC og Playstation 3 denne våren. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette spillet ser jeg fram til. Satser på at det vekker minnene fra 1942 tilbake Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skulle akkurat til å si det samme. 24 spillere og mindre maps (enn i 1942 vil jeg da anta?)... fail. Er vel mest for å gjøre det konsoll-kompatibelt. Enda ett fint eksempel på at fint fungerende PC merkevarer blir rævkjørt for å selge på konsoll. Håper de ikke gjør det med ett BF3. - men det er vel for mye å håpe på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser frem til intense vår- og sommerkvelder med Battlefield 1943. Solid artikkel, som alltid, TST. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Solid artikkel, som alltid, TST. Artikkelen er skrevet av Mikael. Jeg har bare opprettet tilhørende forumtråd ved publisering. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Uff. Dette blir et skuffende spill tror jeg. Vi trenger ikke flere casualspill enn Heroes. Det man trenger på BF-fronten er BF3. Et hardcore PC spill. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er ikke ekstatisk. Jeg så for meg den lenge etterlengtede oppfølgeren etter 1942 (som var et mye bedre spill enn bf2 på mange måter). Det hersker likevel ingen tvil om at jeg kommer til å dra visakortet så snart jeg kan for å få tak i det Lenke til kommentar
Megnus_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er definitivt ekstatisk! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) bf1943 er et barn av sin tid. Fullstendig neddummet drittspill for konsoller. Glad jeg fikk med meg gullalderen på bf1942 før dice ble gjennomkommersialisert av EA. Endret 1. april 2009 av ghad Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har nettopp begynt med Battlefield 2 og trives godt med spillet, vil ikke at alle skal stikke av fra BF2 og spille BF 1943 Da blir jeg helt alene? Noen som vet om man får medaljer og kan unlocke ting på 1943 for PC? Har også gode minner fra 1942 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nedlastbart. altså gratis?, gjelder isaffal det bare til PC. eller til 360 og? (eller koster det ms points) Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei. Det er IKKE gratis. Har ikke kommet noen konkret pris ennå. Nedlastbart betyr bare at du ikke får en fysisk dvd plate. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jammen æsj jeg vil jo ikke kjøpe det fra noen andre steder enn i butikk eller steam! Gidder da fanden meg ikke kjøpe og laste ned fra noe tullete EA system!!! Ser også ut som de har dummet det mer ned i forhold til originalen Og da mistenker jeg først og fremst at det er konsollenes feil som flere her har antydet... Noen som vet når det blir tilgjengelig da? Endret 30. juni 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som vet når det blir tilgjengelig da? Det kommer i juli til konsollene og i september(tidligst) til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå