Gå til innhold

Vond pipelyd i strøm"boksen" på 360

Anbefalte innlegg

Vanskelig å beskrive lyden, men den lager en fast pipelyd hele tiden. Er så ille at jeg får vondt i hodet av det. Har pakket inn strømgreia (den svære boksen) i noe klær for å få den helt stille. Men skl det virkelig være sånn? Er Elite det gjelder, kjøpte den i sommer, og har vært sånn hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min lager ikke lyder. Lever den tilbake så får du vel en ny en. :)

Edit: Det er vel ikke helt å anbefale og pakke den inn i klær. Dette kan vel fort bli veldig varmt! Tenker da på brannfare..

Endret av slurpe
Lenke til kommentar

Selve viftelyden ifra strømforsyningen er jo en "litt" høyfrekvent, legger merke til det selv, men nå har jeg vannkjølt min 360 så det eneste som lager lyd er strømforsyningen.

Uansett så ville jeg ihvertfall ikke pakket den inn, dette kan skade den, iværste fall kan den jo ta fyr :o.

Sørg for at strømforsyningen har god ventilasjon, kjøp eventuelt litt komprimert luft og rengjør den, mulig dette kan hjelpe.

Lenke til kommentar

men jeg hadde en vanlig 360 før jeg kjøpte elite, og den hadde ikke det problemet. Men tror ikke den begynner å brenne ass:P spiller ikke så mye 360, og når jeg ikke spiller tar jeg ut stikkontakta :p

edit: fnt ut noe nå :p Den lager kun den vonde lyden når konsollen er av og kontakta står i. Når konsollen er på så lager den "strømboksen" bare en liten viftelyd :p Så fjerne alt rundt den boksen!

Endret av LittleBig-Me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...