Mudkip___ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vanskelig å beskrive lyden, men den lager en fast pipelyd hele tiden. Er så ille at jeg får vondt i hodet av det. Har pakket inn strømgreia (den svære boksen) i noe klær for å få den helt stille. Men skl det virkelig være sånn? Er Elite det gjelder, kjøpte den i sommer, og har vært sånn hele tiden. Lenke til kommentar
slurpe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Min lager ikke lyder. Lever den tilbake så får du vel en ny en. Edit: Det er vel ikke helt å anbefale og pakke den inn i klær. Dette kan vel fort bli veldig varmt! Tenker da på brannfare.. Endret 28. mars 2009 av slurpe Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Leverte tilbake flere ganger når jeg kjøpte den. Men hjalp ikke Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er bare levere den inn enda en gang det, det er jo tydelig at noe er galt, og en strømforsyning er en av de tingene du virkelig vil at skal være i orden. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Selve viftelyden ifra strømforsyningen er jo en "litt" høyfrekvent, legger merke til det selv, men nå har jeg vannkjølt min 360 så det eneste som lager lyd er strømforsyningen. Uansett så ville jeg ihvertfall ikke pakket den inn, dette kan skade den, iværste fall kan den jo ta fyr :o. Sørg for at strømforsyningen har god ventilasjon, kjøp eventuelt litt komprimert luft og rengjør den, mulig dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) men jeg hadde en vanlig 360 før jeg kjøpte elite, og den hadde ikke det problemet. Men tror ikke den begynner å brenne ass:P spiller ikke så mye 360, og når jeg ikke spiller tar jeg ut stikkontakta edit: fnt ut noe nå Den lager kun den vonde lyden når konsollen er av og kontakta står i. Når konsollen er på så lager den "strømboksen" bare en liten viftelyd Så fjerne alt rundt den boksen! Endret 29. mars 2009 av LittleBig-Me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå