Gå til innhold

Skal kjøpe softguns!

Anbefalte innlegg

Hei :D Jeg og noen venner har den siste tiden i helgene dratt opp i skogen og skytt litt på hverandre som noen mini kriger. Noen av oss har softgun, men for at det skal bli mer morsomt har vi bestemt at alle skal skaffe seg softgun.

Jeg har da tittet litt rundt og fant en jeg syns så ganske bra ut. :rolleyes:

http://www.nettsport.no/art-8.asp?id=37&iPageID=5

Men er ikke akkurat så veldig proff på dette så lurte på jeg kunne få noen tips, hvis det er noen andre som er bedere så er det bare og skrikke ut blir veldig glad for andre forslag også.

Her er noen rettlings linjer:

*Pris ca 200-500kr

*Bra kvalitet

*Skyte nokså hardt

Takk for alle tips og forslag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den så litt pinglete ut :p

Sjekk heller her for litt flere.

Og husk det er 18år på kjøp av slike våpen :)

Ja, men det er en passe pris :D De på den linken du sendte har en alt for høy pris. Ja, jeg vet du vil ikke få særlig bra kvalitet for 500 spenn, men vil hverfall få så mye som mulig ut av pengene :D

Lenke til kommentar

Dreiv litt med Paintball før men Airsoft er så mye bedre. Våpen ser ekte ut og det er ikke så mye pes med luft of søl, er en grunn til at endel militær bruker Airsoft til simulering :)

Her er noe å kose seg med..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Blir fort ødelagt det lover jeg. Prøvde en softgun i plast hos en kamerat. Det var lillebroren hans som eide den. Den var jo nesten ødelagt før jeg tok på den. Vel ødelagt var den ikke, men tror det var magsinea som ble ødelagt.

Spar til en mer solid eller kjøp deg en pistol. Du vil få mye mer ut av pengene ved å kjøpe litt dyrt.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Må bare spørre dere som har peiling på softguns:

Er det noe forskjell på pistoler/geværer som man kan kjøpe på softguns nettbutikker til 200kr, kontra 17. mai softguns til 50 lappen?

Er det stor forskjell på kvalitet, styrke på pistolen osv fra 50 til 200 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...