psychomikkel Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei Jeg og noen venner har den siste tiden i helgene dratt opp i skogen og skytt litt på hverandre som noen mini kriger. Noen av oss har softgun, men for at det skal bli mer morsomt har vi bestemt at alle skal skaffe seg softgun. Jeg har da tittet litt rundt og fant en jeg syns så ganske bra ut. :rolleyes: http://www.nettsport.no/art-8.asp?id=37&iPageID=5 Men er ikke akkurat så veldig proff på dette så lurte på jeg kunne få noen tips, hvis det er noen andre som er bedere så er det bare og skrikke ut blir veldig glad for andre forslag også. Her er noen rettlings linjer: *Pris ca 200-500kr *Bra kvalitet *Skyte nokså hardt Takk for alle tips og forslag :rolleyes: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den så litt pinglete ut Sjekk heller her for litt flere. Og husk det er 18år på kjøp av slike våpen Lenke til kommentar
psychomikkel Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Den så litt pinglete ut Sjekk heller her for litt flere. Og husk det er 18år på kjøp av slike våpen Ja, men det er en passe pris De på den linken du sendte har en alt for høy pris. Ja, jeg vet du vil ikke få særlig bra kvalitet for 500 spenn, men vil hverfall få så mye som mulig ut av pengene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal kjøpe meg paintball når jeg får lønn. Det blir moro det tenker jeg. Flere kompiser som skal det samme og så bærer det ut til skogs. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Dreiv litt med Paintball før men Airsoft er så mye bedre. Våpen ser ekte ut og det er ikke så mye pes med luft of søl, er en grunn til at endel militær bruker Airsoft til simulering Her er noe å kose seg med.. Endret 29. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 vis du ikke skal gi mer trur jeg du burde gå for pistol, trukke gevær i plastikk er noe særlig Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Blir fort ødelagt det lover jeg. Prøvde en softgun i plast hos en kamerat. Det var lillebroren hans som eide den. Den var jo nesten ødelagt før jeg tok på den. Vel ødelagt var den ikke, men tror det var magsinea som ble ødelagt. Spar til en mer solid eller kjøp deg en pistol. Du vil få mye mer ut av pengene ved å kjøpe litt dyrt. Endret 31. mars 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Stor forskjell på billigplastikk og ordentlig hardplast da. Hardplast kan være mer enn nok for mange vil jeg tro. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Heisann, har litt erfaring med dette Gå for noe fra Kina (eller lignende), annbefaler GunnerAirsoft, her er det brae pistoler/geværer til en billigere penge enn Norge Ville aldri kjøpt den, kjøp heller noe med litt kvalitet med en gang, den der holder like mye som Pondus med homofile. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har en kamerat som har et lignendes gevær som den trådstarter sikter til. Han har ikke hatt noe trøbbel med det til nå ihvertfall. Men det kan vel ha med bruken å gjøre, er ikke så ofte i bruk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Må bare spørre dere som har peiling på softguns: Er det noe forskjell på pistoler/geværer som man kan kjøpe på softguns nettbutikker til 200kr, kontra 17. mai softguns til 50 lappen? Er det stor forskjell på kvalitet, styrke på pistolen osv fra 50 til 200 kroner? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Softguns til 500kr er uansett begrenset. Spesielt om vi snakker rifler eller automatiske våpen. Pistoler kan gå, men om du vil ha noe som skyter langt og godt koster det rundt tusenlappen for en pistol. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tenkte mer på om det er forskjell på en softgun pistol til 50 som man får kjøpt 17. mai, og en man bestiller på nettet til 300? At selv med så liten prisforskjell, er det stor forskjell på styrke osv? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Åssen er det med import av softgun? Kan jeg helt lovlig dra til Danmark og kjøpe meg en for så og ta den med hjem uten å hoppe innom tollen? Skal nemmelig en tur til Danmark i sommer. (Regner med de har mye "snax" der ) Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kjøp heller ein bazooka det er mykje betre høhøhø Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bazooka er outdated, go for FatMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå