TST Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Victoria McPherson gjer seg endeleg klar til å finne ut hvem mordaren er. Les mer Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Åååh! Glede seg =) Still Life er av de bedre point-n-click-spillene a nyere tid. Ventet lenge på å få vite hvem som er skurken Lenke til kommentar
junkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 faen meg på tide. still life var en kjempespennende spill. ja blir gøy å få vite fortsettelsen på historien. det som er drit er at det er så lenge siden jeg har spilt det så jeg har glemt det meste he he Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Håper ikke inventar løsningen kommer til å ødelegge for mye av spillet, uansett et must buy for min del Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dette ser jeg frem til, Still Life var veldig bra. Men inventar løsningen er jeg skeptisk til. Hvorfor ikke bare la henne ta med seg alt hun finner slik som i alle andre adventurespill? Ser for meg mye frustrasjon og rot med dette systemet. Men skal kjøpe det uansett Lenke til kommentar
largie_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Får begge spilla for $19.99, hvis det ikke er noe begrensninger: http://us-microids.gamesplanet.com/pc-game...e_ignore_anchor Ser fram til nytt spill, men likte det best på xboxen faktisk... Lenke til kommentar
Metzgermeister Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liker at Gamer.no skal presse inn nynorsk overalt, selv om de tyeligvis ikke kan språket. Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 selv om de tyeligvis ikke kan språket. Tydeligvis ikke du heller. Men over til det du påpeker; vil gjerne at artikkelforfatteren i det minste klarer å skrive skikkelig nynorsk. "Hvem" finnes ikke i nynorsk. Der skriver/sier man "kven". Bare så det er klart. Ellers gleder man seg til Still Life 2. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Regner med at nynorsk er morsmålet til artikkelforfatteren.... Han har sikkert bare flyttet til østlandet og lar seg påvirke Neida, en skriveleif i farta er vel lov?.. Regner med at de som skriver bokmål blir tilgitt det temmelig raskt =) Hmm spillet ser veldig stilig ut! Demoen er på vei ned nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå