Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Alle lysene her i huset er av, stearinlysene er tent Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Her kom lysa på mykje raskare enn eg ville, dessverre så skrudde dei andre i famillien på lysa etter timen var ferdig Eg såg ein film(Down By Law, genial btw), og eg har generelt sett hatt ein god Earth Hour. Gler meg til neste gong Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg glemte det jeg.. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Alle lysene her i huset er av, stearinlysene er tent Samme her, skrudde av lysene å så på The Green Mile. Var ikke akkurat til noe bryderi å bry seg om milijøet for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var fest her, så passet på å skru på alle lysene, vannkokerne og oppvaskmaskin samt skru opp volumet på stereoanlegget for å gjøre opp for alle naboene som skrudde av lysene. Var en god earth hour! Hurra for bortkastede gestures. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Og poenget med det var..? Å være morsom? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Poenget var nok å virke kul og alternativ. Ingenting å bry seg med Shampoo, hun hadde det sikkert like koselig som oss :rolleyes: Endret 29. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Viktig å finne glede i de små tingene i livet, vet du. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Har du en greie med å konsekvent mene det motsatte av alle andre i de trådene du poster i? Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Håper du vet definisjonen av Bohem Lakus Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva er poenget med å være bohem da? Er det en grunn for at du skal oppføre deg radikalt og motsi det alle andre sier og mener. Er det ikke nok å være et normal? Jeg skjønner meg bare ikke på slike mennesker som må oppføre seg som en annen person for å virke spesielle Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har du en greie med å konsekvent mene det motsatte av alle andre i de trådene du poster i? Om det er fakta at jeg mener det motsatte av alle andre, så er jeg svært bekymret for mine medmennesker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har aldri hatt noe til overs for bohemer...<_< Jeg så på nyhetene om hvor mye strømforbruket hadde gått ned den ene timen, det var ganske mye. Husker ikke hvor mye i farta. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har du en greie med å konsekvent mene det motsatte av alle andre i de trådene du poster i? Om det er fakta at jeg mener det motsatte av alle andre, så er jeg svært bekymret for mine medmennesker. My point exactly. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror ikke det har noe å si, med tanke på at alle som slo av lysene tente et stearinlys eller lignende. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg har aldri hatt noe til overs for bohemer...<_<Jeg så på nyhetene om hvor mye strømforbruket hadde gått ned den ene timen, det var ganske mye. Husker ikke hvor mye i farta. Strømforbruket gikk ned (I norge) med ca. 10% av oslo's strømforbruk. Daglig or otherwise, husker ikke helt. Lite merkbart uansett, Earth Hour var jo kun ment for å ha en symbolsk verdi. Endret 29. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gøy at folk skal legge så mye inn i brukernavnet mitt. Skulle gjerne vært slik at jeg var historisk bevisst og refererte til boheme bevegelser fra fordums tid og med alle implikasjonene det skulle ha, men fakta er heller det at jeg var stor fan av The Dandy Warhols (Bohemian like you!) når jeg først begynte å bruke navnet. Men morro lell. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Poenget med Earth Hour var ikkje å spare straum, men å vise at vi vil ha ein forandring i klimapolitikken. Boheme Netter: Da syns eg du er ein drittsekk som ikkje bryr seg om framtida til menneske. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 De bildene fra store byer var ganske kule. Desverre spilte jeg poker da man skulle skru av lysene, så de beholdt vi på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå