Joachim_F Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Her er et lass med ferske spill, levert rett til maskinen din på tross av snøværet. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har vi ikke allerede ett eller to UNO spill på Xbox Live Arcade? Vi har iallefall ett fra før, da jeg har det selv. Hva er egentlig forskjellen på dem? Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Synes det aller meste av Live Arcade spill bare er dritt..... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er veldig mye bra der også, men du må være villig til å prøve og lese deg frem til godsakene. Braid, Castle Crashers, DOOM, Castlevania, Geometry Wars, Worms, Ikaruga, Assault Heroes, Alien Hominid, Catan osv Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser fortsatt etter Silent Hill som skulle dukke opp på PSP sist uke. Magic Carpet dukka opp i går, så det var rart at Silent Hill ikkje skulle gjere det. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ser ut som Silent Hill forsvant like raskt som det kom, av en eller annen grunn. Hadde forresten glemt et spill: Wallace & Gromit: Fright of the Bumblebees. La det til nå. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kjøpte meg Dark Sector på steam, et veldig bra spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Personlig er fortsatt UNO mitt favorittspill til boxen. Stiller meg i køen av undrene over hva som er forskjellen på god gammeldags UNO og UNO rush. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mevo and the Grooveriders anbefales på det sterkeste. Knallspill! Lenke til kommentar
another_visitor_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "War.. never been so much fun.." Begynner å få mer og mer sansen for GOG Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Under Alien Nation har dere linket til Warlords Battlecry 3 Endret 28. mars 2009 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Why the cannon fodder images? Ble nesten glad nå Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Why the cannon fodder images? Fordi Cannon Fodder er et av spillene som ble lansert på GOG. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 er det noen som har erfaring med battle for wesnoth eller ?, hva synes dere, noen tips ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Personlig er fortsatt UNO mitt favorittspill til boxen. Stiller meg i køen av undrene over hva som er forskjellen på god gammeldags UNO og UNO rush. Vet ikke om det første hadde det, men dette har i alle fall lokal flerspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå