Gå til innhold

Noen som husker Dungeons of Doom til Mac?

Anbefalte innlegg

Hei,

noen som husker Dungeons of Doom fra 80-tallet en gang? Spilte det på Mac SE for rundt 15 år siden eller noe.

Husker jeg ble skikkelig hekta. Spillet kan minne litt om NetHack og sånne rpg'er, men er mye mindre komplekst og litt mer grafisk. Tror det var shareware.

Noen som har sett en PC versjon av dette, evt et annet vanedannende rpg i samme stil? Nesten så jeg har lyst til å lage en PC versjon sjøl, bare for å få spilt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hay...jeg husker ikke det spillet men tror det finns på amiga og. husker et annet amiga spill. black crypt. det var bruttern min som spilte det. jeg tørte ikke. Nå spiller jeg lotus og dogs of war...og black crypt. Du må laste ned winuae emulator fra www.amiga4ever.com og diverse kickstart rom filer. følger med i en colantos plus package eller noe. Jeg fant ikke noe gratis der så jeg måtte bruke kazaa. bare å søke etter amiga og hvere tolmodig, men winuae lasta jeg ned fra amiga4ever.

Jeg er på leiting etter det spillet hvor du gikk i 2d som supermario og det var dinosaurer som dreit på deg...Husker du navnet?

også må du laste ned last ninja og paperboy og. det er mimring. var vel commadore det kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...