TST Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Radarparet dukker opp igjen på Playstation 3 til høsten. Les mer Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Åh, jeg vil ha et fult spill, ikke et fire timers eventyr som Quest for booty, som var bra. Men jeg vil ha et fult spill!! Lenke til kommentar
lrims Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så dette blir "helt" likt Quest for Booty? Altså et spill på 4 timer? Da tror jeg jeg dropper det. Quest for booty var fett nok det, men fikk ingen spesiell trang til å spille det mer etter jeg hadde spilt det ferdig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det blir et Blu-Ray spill. http://www.joystiq.com/2009/03/26/ratchet-...-crack-in-time/ Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så dette blir "helt" likt Quest for Booty? Altså et spill på 4 timer? Da tror jeg jeg dropper det. Quest for booty var fett nok det, men fikk ingen spesiell trang til å spille det mer etter jeg hadde spilt det ferdig. Dersom du spilte gjennom det èn gang, føler du ikke at du fikk nok valuta for pengene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå