TST Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dette er det første virkelige strategispillet, mener Ubisoft. Les mer Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hvordan er dette forskjellig fra f.eks Supreme Commander? Traileren er veldig kul, men viser ingenting av selve spillet. Endret 27. mars 2009 av Penneknekt Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dette så veldig spennende ut Gleder meg til å høre mer om det. Lenke til kommentar
Tritoch Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Her er video fra en gameplay demo. Viser litt mer hvordan selve spillet er. Ser faktisk veldig bra ut. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Likte traileren til spillet veldig godt. Kanskje dette blir et av de få strategispillene som kommer inn i min ps3 spillsamling. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Dette så utrolig bra ut Som en ekte strategifan gleder jeg meg veldig til dette Endret 27. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Thuria Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så det er et RTS og ikke turnbased? Synes det kunne vært nevnt i artikkelen siden jeg aldri har hørt om dette spillet før og ikke sjønte det før jeg så gameplayvideo Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hørtes jo helt sinnsykt kult ut men jeg har blitt skuffte av Ubisoft mang en gang før(Assassin's Creed, Far Cry 2, EndWar) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ubisoft er kun utgiver for spillet, ikke utvikler. Endret 27. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hva skjer med å ikke quote tekster som er over deg da Snorre? Men Ubisoft er ikke utvikler? Det var gode nyheter Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gleder meg mer til Hearts of Iron III Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) @iharal3 Usj da. Gikk litt fort i svingene der. Takk for påminnelsen. Men det stemmer, Ubisoft er ikke utvikler for dette spillet. Det skal dog sies at Ubisoft også har spillutvikler-divisjoner i selskapet (Ubisoft Paris, Ubisoft Montreal etc) som driver med spillutvikling. Var vel noe slikt som Ubisoft Shanghai som var utviklere av Tom Clancy's End War. Hvertfall en av Ubisoft-utviklerstudioene som var det. Men RUSE er det heldigvis(?) en ekstern utvikler som har utviklet. Endret 27. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
humblegar Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) "Det kan kanskje virke arrogant, men dette er egentlig det første virkelige strategispillet. Her ser du hele slagmarken og maktbalansen på en helt ny måte, og du kan lure fienden din til å tro at du har andre planer enn de du egentlig har, sier Girard til Gamer.no" Jeg lurer på hva scans, turrets, observers, arbiters, hallucination, dark templars, ghots o.s.v. brukes til i det ledende spillet i sjangeren (hvis de i det hele tatt har spilt Starcraft). Man skal ikke se mange kamper mellom proffene for å forstå hvor lite informasjon de trenger for å forstå hva du driver med, og tilsvarende hvor langt de kan strekke seg for å skjule informasjon eller lure motstanderen. C&C sine ørten varianter og TA hadde også mange elementer for å skaffe og skjule informasjon, og eventuelt spre falsk informasjon. Men klart, velge styrke, velge "r.u.s.e." (eller autowin) og ta en kopp kaffe er en dybde verden aldri har sett maken til... Det var veldig pent da, og jeg kan godt se for meg at det er en del artige ting å gjøre her Endret 27. mars 2009 av humblegar Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Virket kult men når jeg leste dette her: R.U.S.E. kommer ikke bare på PC, men også Xbox 360 og Playstation 3. Så forventer jeg at spillet kommer til å bli vannet ned for å gjøre det mer tilgjengelig for massene. Det er også slik at det er over bare et område. Jeg hadde gjerne sett for meg noe lignendes som i Total War serien eller Hearts of Iron, hvor man da kunne zoome helt ut for å se verdenen også zoome inn for å se den minste detalj. Dette virker lite gjennomførbart med dagens teknologi, men pytt pytt. Det kan virke som noe jeg kan anskaffe meg, men jeg vil ikke ha forventingene mine noe spesielt høye. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spillet ser ålreit ut, men synes uttalelsene til Ubisoft er idiotiske. Men klart, velge styrke, velge "r.u.s.e." (eller autowin) og ta en kopp kaffe er en dybde verden aldri har sett maken til... Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gleder meg mer til Hearts of Iron III Ja, det vet vi i alle fall blir koselig, og realistisk. Dette virker jo ganske morsomt, men jeg er litt skeptisk. Har en følelse at det kommer til å være ganske arkade-aktig. Hvem setter vel opp 6 tigertanks på stranda på an fin rekke istedetfor å ha dem noen hundre meter lenger bak... :rolleyes: Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fatter ikke hvorfor dem ikke kan være historisk korrekt. 101st var aldri i Italia som trailer 2 tilsier. Ødelegger så mye. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det å seie at det er det første skikkelege strategispelet et berre tull. Har dei ikkje høyrt om Total War? Eg kjem sikkert til å skaffe meg det, det verker jo ganske bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Flosshatt, det heter Developer bullshit. And I call Developer Bullshitbingo. Jeg gleder meg til dette selv, og at det kommer i år slår meg som overraskende siden det har vært så stille rundt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå