TST Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Grundig og vellykket bybygging, men uten særlig piff. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm, tenker eg hoppar over det her, sjølv om eg i utgangspunktet likar sjangeren. Caesar 3 og Pharaoh var veldig bra spel, og var for meg noko nytt og spennande når dei kom. Men sidan det, har det meste som har komt i sjangeren vore litt for lite interessant. Haemimont sitt første bidrag, Glory of the Roman Empire, var kanskje den mest keisame av dei Caesar III-etterlikningane eg har spelt. Det er bra at dei fortsetter å prøve, men det ser ut til at dei har eit stykke igjen før dette kan bli interessant. Som sagt, det meste som har komt etter Caesar III og Pharaoh har ikkje imponert meg. Eit hederlig unntak er Children of the Nile, som faktisk klarte å komme med ein heilt ny innfalsvinkel til sjangeren, som fungerte bra. Eg trur det gjekk litt under radaren for dei fleste, so for dei som likar bybyggingsspel og gjekk glipp av det, er Children of the Nile herved anbefalt. Det kan kjøpast t.d. for £5 frå Play.com. Kay Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen andre enn TST som har prøvd spillet og vil dele sine erfaringer? Jeg har hatt det på radaren en stund, men en litt lunken omtale gjøre interessen litt laber. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har prøvd spillet og liker det egentlig. Men kan si spillet kunne vært mer utfordrende. Spesielt fienden inni spillet. Alle ser ut som om de kommer fra simple landbyer bygd av strå og ved. Og de angriper deg sjeldent. og når de gjør det så er de lette å slå tilbake. Skulle vært mulig å bruke litt taktikk istedenfor å bare pøse på me billige soldater. Research: her er det ekstremt lite. jeg blir ferdig me all research iløpet av maks 8min. Og når man spiller, har utryddet alle fiender og velger å fortsette å spille, så burde man hatt muligheten til å gjøre flere valg. Trade ressurser med andre spillere? Skulle vært mulig å kunne krige mot andre spillere, litt som i Spore. Online spilling fikser på en god del av disse tingene kan jeg tenke meg. Det at det sikkert hadde blitt utfordrende mot en menneskespiller. Men kan jo nevne at jeg har aldri sett mer enn 2spillere logget innpå, og det på en god dag. Ellers er det ingen inne i online delen. Jeg angrer ikke på kjøpet, men spillet kunne vært så mye bedre med litt mer arbeid. Kjøp deg spillet du så kan vi enes om å spille mot hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå