mcgroven Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Utvidelsen til Mount & Blade har et skarpt fokus på flerspiller. Les mer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Gleder meg fortsatt jeg. Mount & Blade er farlig avhengighetsskapende, og det nivået blir nok ikke redusert som følge av denne pakken. Endret 27. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Kinag_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Counter-Strike i middelalderen? Altså du mener Age of Chivalry CS-modden? Hvorfor kjøpe noe nytt når man allerede kan få det gratis til CS? Misforstå meg rett, jeg har ingenting imot M&B, da jeg har spilt det i mange timer allerede, men jeg syns det hørtes litt merkelig ut. (PS: Jeg har spilt Age of Chivalry og det virket som akkurat det de prøver å oppnå, selv om jeg ikke spiller det lenger.) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Bare tanken på en flerspiller-modus til M&B gir meg vann i munnen. Dette er den spillnyheten jeg har ventet på i over to år nå. Tre år, faktisk. Helt siden jeg startet å spille Mount & Blade i 2006 en gang, har jeg tenkt "åååh, skulle ønske det fantes multiplayer også". Tanken på å meie ned hundrevis av fiender side om side med en gjeng kompiser er bare... Åååååhh! Og nå kommer den endelig. Satan, som dette kommer til å bli en slager. Endret 27. mars 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Blir helt latterlig fett hvis det blir jousting competitions ( to riddere som rir mot hverandre med lanser ). Det blir latterlig fett uansett. Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Etter 40sek med det intervjuet fikk jeg hodepine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå