Sebgun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Finnes det noen garasjer i GTA IV? Altså et sted der man kan parkere stjålne biler slik at de kan brukes ved en senere anledning. Husker at det fantes i GTA III men jeg har til nå ikke funnet noen i firern. Noen som kan bekrefte/avkrefte at de finnes? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det finnes ikke. Utenfor hvert safehouse du får tildelt er det en parkeringsplass du kan sette stjålne kjøretøy, som har samme funksjonen som garasjonen i tidligere GTA spill. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Supert Tenkte aldri på det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Får til og med plass til to, hvis du ignorerer bilenes intimsone. Eller går for en bil og en sykkel. Er en viss risiko for at en av dem plutselig forsvinner om du tilfeldigvis dytter borti dem med en annen bil - da tror spillet du vil bytte den ut. Eller noe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En eller to? Neinei! Sett dem sidelengs! Da får du glatt 3-4 patrioter på samme plassen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har klart 4 en gang. (PS3) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jamen. Om du parkerer sånn, følger du jo ikke trafikkreglene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og om du spiller GTA kan du ikke unngå å drepe noen, så da følger du ikke de reglene. Noe mer å whine om? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Har klart å karre 3stk på en plass, men en av de forsvat plutselig. Så det virker som om det bare er meningen at man skal ha 2 stk der. Endret 26. mars 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I sommer hadde jeg samlet opp de råeste bilene og parkert utenfor safehousene. B) Jeg brukte dem skjelden, da. Likte bare å ha bilene der. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Parkerte akkurat min sprakende nye infrernus og to patriots ved safehouset. Flaks at jeg hørte om det litt før jeg fikk infernus Lenke til kommentar
Daron Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fungerer også å parkere helikopter utenfor safehouse.. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synd man ikke får instant repair som i San Andreas Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sikker på at man ikke får det? Mener ihvertfall å huske at hvis man sover (saver) så ble bilen fiksa? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har klart å karre 3stk på en plass, men en av de forsvat plutselig. Så det virker som om det bare er meningen at man skal ha 2 stk der. Eller fordi andre bilder dulter borti dem. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sikker på at man ikke får det? Mener ihvertfall å huske at hvis man sover (saver) så ble bilen fiksa? Jo det stemmer. Men i San Andreas så kunne du bare parkere bilen inn i garasjen, lukke porten og vips så er den som flunkende ny når porten åpner seg 2 sek senere. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) SPOILER WARNING! Denne spoileren inneholder informasjon om den siste delen av spillet inkl. siste mission. Skjul Det er en garasje på eiendommen til han der mafiabossen, han som du dreper i siste mission. Men du kan ikke parkere bile der og bruke dem senere. Endret 2. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Phøkk.. Trykte feil.. Endret 2. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Klarte faktisk å sette 5 biler ved siden av hverandre foran safehuset i Bohan. Måtte sette dem med fronten ut, og knuse en lyktestolpe. Får man flere safehouse som man kan ha samtidig, og da med flere parkeringsplasser? Får man en garasje man kan parkere biler, og er det andre steder man kan parkere biler uten at de blir borte? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Man får flere safehouses etter hvert, og dermed flere parkeringsplasser. Ingen garasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå