Janmandelid Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bare lurte på om det er noen her som har erfaring med brenning av SVCD i Nero? Lastet ned en patch fra kazaa som skulle konvertere fra MPEG2 til SVCD, men når maskinen hadde stått og dekodet video i 2 timer og tjue minutter og tok cd-platen i DVD-spilleren så var bildet oppned og heller ikke i widescreen! Noen som kan hjelpe meg med dette? Har den siste versjonen av Nero, 5.5.10.48 eller noe sånt... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg bruker TMPGenc til å kode filmen om til svcd, splitter denne med DvTool etterpå, og brenner den deretter ut med Nero. Bare god erfaring med dette. Nero bruker altfor lang tid i tillegg til at ikke ser u som den kan splitte filene opp til cd-størrelse. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Glimrende! Lekte meg litt med konverteringsprogrammet, men hvor finner jeg dvtool? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vcdhelp.com er en fin plass for mye sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå