Kexxy er sexxy! Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heisann, vet ikke om dette er "riktig" kategori... Men jeg formaterte pc-en for et par uker siden, og jeg installerte windows live messenger på pc-en, og når jeg skriver in mailen og passordet så vil den ikke logge på. Alt som skjer er at den sier "logger på" også bare slutter den, også går den tilbake til vinduet der jeg må skrive in mailen. Har windows XP hvis det er til noe hjelp. Noen som vet hva som feiler? D: Litt lei av å gå over til laptopen hver gang jeg må skrive noe til noen. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Prøvd å avinnstalere og innstalere igjen? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Japp, og den virker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Akkurat samme feilen med meg. Jeg har ikke reformatert pcen, men en dag slutta bare msn å virke.. Utrolig irriterende Endret 28. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå