Safir Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Lie to Me er etterforskning av forskjellige ting (drap, forsvinninger etc), ved hjelp av løgner. Ingen maskiner, men mennesker. Damn, det høres virkelig ut som noe for meg! Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 beste sci-fi fighten jeg noen gang har sett. http://www.youtube.com/watch?v=5O2yI33gT1Y&fmt=18 Beste episoden i stargate må være den. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 ja, veldig stilig scene det der. Men jeg liker Battlestar Galactica sine kamper bedre Digger BSG. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Elsker den scenen. Episk så det holder. Har forresten nesten sett alt av Farscape og Firefly nå. Har planer om å få tak i de tre siste sesongene av BSG som jeg ikke har sett. Det jeg lurer på er om det finnes lignende serier som er verdt å se. Anbefaler både Farscape og Firefly på varmeste, noe av det beste jeg noen gang har sett. BSG sesong 1 hadde en gigantisk cliffhanger på slutten, så jeg må se hvordan det går, eller var den serien litt for tam. Lite humor, som er greit nok, men da bør det veies opp for ved å ha mer av noe annet. Helst ikke plagsomme såpeopera opplegg. Kunne gjerne hatt mer action, mer fokus på kamper. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det blir noen heftige kamper senere i BSG, det kan jeg love deg Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ser nå at ingen har sagt noe om The Big Bang Theory.. Er en så vannvittig morsom serie. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ser The Big Bang Theory. Starta denne uken. Slår ikke How I met your mother, men det er en helt grei serie. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det blir noen heftige kamper senere i BSG, det kan jeg love deg Får håpe det, har virket som en slags Hotel Cæsar in space så langt, bare mer gjennomført og bedre tema. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Så nylig en episode How i met yor mother på TV2 og ble imponert. Serien er mye bedre enn den høres ut, som faktisk har vært en grunn til at jeg ikke hadde sjekket den ut før nå. Har nå begynt på sesong 1 og storkoser meg sålangt. Er denne serien kanselert eller går den fortsatt i statene? Ser IMDB har 2005-??? så det betyr vel at den enda går, men akkurat så jeg har en følelse at jeg har lest en plass at den er kanselert? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) HIMYM er noe av det beste innen humor nå for tiden (sammen med tbbt så klart). Og hvis jeg ikke husker helt feil så er den i hvert fall fornyet til en femte sesong som starter opp nå til høsten. Endret 1. juli 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I second that Ethram. HIMYM er genialt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Syntes ikke himym var noe morsomt. Så første episode og holdte på å dø av kjedsomhet. Holder meg til TBBT og FG. ..Også har jeg blitt forelsket i Buffy. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er ikke så rart, Buffy er jo en absolutt fantastisk serie. Med god humor, action og spenning. Det er forresten veldig gøy å følge karakterutviklingen gjennom de syv sesongene, samt i dens spin of Angel. Som da er en mye mørkere serie, og er etter min mening like bra, om ikke bedre. Har alltid vært en Buffy fan, eller kanskje en Joss Whedon fan generelt. For den mannen har virkelig laget noen gode serier: Buffy, Angel, firefly (cowboyer i rommet = win) og mini web musikalen Doctor horrible som anbefales på det sterkeste. Kan til og med nevne Dollhouse, som er da hans nyeste serie, og selv om den ikke helt holdt mål med sine forgjenger, kan jeg ikke nekte for at den ikke har utviklingspotensial. (Er veldig glad for at den er blitt fornyet til en annen sesong). Lykke til videre med Buffy i hvert fall. Forresten hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Synes at Firefly skulle gått i sju sesonger i stede for Buffy. Firefly er en fantastisk serie, elsker den. Buffy, not so much. Har forresten nettopp sett Peacekeeper Wars, fantastisk slutt på Farscape. Er i gang med å se Farscape på nytt nå, elsker denne serien noe helt utrolig. Synd og skam det ikke ble laget noe mer. Håper webepisodene vil bli bra. Endret 2. juli 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Syntes ikke himym var noe morsomt. Så første episode og holdte på å dø av kjedsomhet. Holder meg til TBBT og FG. ..Også har jeg blitt forelsket i Buffy. Var heller ikke ekstatisk over første episode, men jeg fortsatte. Etter kort stund ble jeg mer kjent med karakterene, og det var da latteren kom i store bølger. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er ikke så rart, Buffy er jo en absolutt fantastisk serie. Med god humor, action og spenning. Det er forresten veldig gøy å følge karakterutviklingen gjennom de syv sesongene, samt i dens spin of Angel. Som da er en mye mørkere serie, og er etter min mening like bra, om ikke bedre. Har alltid vært en Buffy fan, eller kanskje en Joss Whedon fan generelt. For den mannen har virkelig laget noen gode serier: Buffy, Angel, firefly (cowboyer i rommet = win) og mini web musikalen Doctor horrible som anbefales på det sterkeste. Kan til og med nevne Dollhouse, som er da hans nyeste serie, og selv om den ikke helt holdt mål med sine forgjenger, kan jeg ikke nekte for at den ikke har utviklingspotensial. (Er veldig glad for at den er blitt fornyet til en annen sesong). Lykke til videre med Buffy i hvert fall. Forresten hvor langt har du kommet nå?Uh, jeg har sett Dr.Horrible. Jeg syntes ikke det var noe morro. Men jeg har aldri tålt musikaler uansett. Jeg har nettop sett ferdig seson en av Spaced, noen andre som har sett den? Anbefales om du liker cult-komedier med rar humor. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Var heller ikke ekstatisk over første episode, men jeg fortsatte. Etter kort stund ble jeg mer kjent med karakterene, og det var da latteren kom i store bølger. Jeg har likt serien, og karakterene siden første gang jeg så den, men så startet ikke jeg med den første episoden heller da. Kom bare tilfeldigvis over den da jeg satt og surfet kanaler for noen par år siden. Barney Stinson må for så vidt være en av de mest geniale karakterene i tvens historie. Uh, jeg har sett Dr.Horrible. Jeg syntes ikke det var noe morro. Men jeg har aldri tålt musikaler uansett. Alle har ulik smak, men etter min erfaring trenger man ikke å være noe stor fan av musikaler for å nyte denne lille serien. Jeg for min del er i hvert fall ikke det, til tross for at jeg liker denne, buffy musikalen, og scrubs musikalen veldig godt. Akkurat hva det er som gjør den så bra det vet jeg ikke, kanskje det er det herlige lille plottet om en mislykket superskurk, eller kanskje det er skuespillerparentasjonene til Neil Patrick Harris og Nathan Fillion. (gøy å se skuespillere du kjenner fra før i en helt annen setting). Jeg liker den i alle fall veldig godt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Farscape skal slippes på DVD i en stor samling!! Snart kan man endelig slippe å betale rundt 100 dollar for en sesong! http://www.iesb.net/index.php?option=com_c...5&Itemid=99 Skulle vært i San Diego til Comic-Con... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Forrest hvor langt har du kommet nå? tror jeg så ferdig episode 4 eller 5 før jeg måtte dra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Barney Stinson må for så vidt være en av de mest geniale karakterene i tvens historie. Hear, Hear. Bare synd at han mykner til litt på slutten. Får håpe han tar seg opp. Visste du/dere forresten at Neil Patrick Harris, som spiller Barney, er homoseksuell? Skulle ikke tro det ved å se på Barney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå