Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Elsker den scenen. Episk så det holder.

Har forresten nesten sett alt av Farscape og Firefly nå. Har planer om å få tak i de tre siste sesongene av BSG som jeg ikke har sett. Det jeg lurer på er om det finnes lignende serier som er verdt å se.

Anbefaler både Farscape og Firefly på varmeste, noe av det beste jeg noen gang har sett.

BSG sesong 1 hadde en gigantisk cliffhanger på slutten, så jeg må se hvordan det går, eller var den serien litt for tam. Lite humor, som er greit nok, men da bør det veies opp for ved å ha mer av noe annet. Helst ikke plagsomme såpeopera opplegg. Kunne gjerne hatt mer action, mer fokus på kamper.

Lenke til kommentar

Så nylig en episode How i met yor mother på TV2 og ble imponert. Serien er mye bedre enn den høres ut, som faktisk har vært en grunn til at jeg ikke hadde sjekket den ut før nå. Har nå begynt på sesong 1 og storkoser meg sålangt.

Er denne serien kanselert eller går den fortsatt i statene? Ser IMDB har 2005-??? så det betyr vel at den enda går, men akkurat så jeg har en følelse at jeg har lest en plass at den er kanselert?

Lenke til kommentar

HIMYM er noe av det beste innen humor nå for tiden (sammen med tbbt så klart). Og hvis jeg ikke husker helt feil så er den i hvert fall fornyet til en femte sesong som starter opp nå til høsten.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes ikke himym var noe morsomt. Så første episode og holdte på å dø av kjedsomhet. Holder meg til TBBT og FG.

..Også har jeg blitt forelsket i Buffy.

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart, Buffy er jo en absolutt fantastisk serie. Med god humor, action og spenning. Det er forresten veldig gøy å følge karakterutviklingen gjennom de syv sesongene, samt i dens spin of Angel. Som da er en mye mørkere serie, og er etter min mening like bra, om ikke bedre. Har alltid vært en Buffy fan, eller kanskje en Joss Whedon fan generelt. For den mannen har virkelig laget noen gode serier: Buffy, Angel, firefly (cowboyer i rommet = win) og mini web musikalen Doctor horrible som anbefales på det sterkeste. Kan til og med nevne Dollhouse, som er da hans nyeste serie, og selv om den ikke helt holdt mål med sine forgjenger, kan jeg ikke nekte for at den ikke har utviklingspotensial. (Er veldig glad for at den er blitt fornyet til en annen sesong). Lykke til videre med Buffy i hvert fall. :) Forresten hvor langt har du kommet nå?

Lenke til kommentar

Synes at Firefly skulle gått i sju sesonger i stede for Buffy. Firefly er en fantastisk serie, elsker den. Buffy, not so much.

Har forresten nettopp sett Peacekeeper Wars, fantastisk slutt på Farscape. Er i gang med å se Farscape på nytt nå, elsker denne serien noe helt utrolig. Synd og skam det ikke ble laget noe mer. Håper webepisodene vil bli bra.

Endret av Joakim_B
Lenke til kommentar
Syntes ikke himym var noe morsomt. Så første episode og holdte på å dø av kjedsomhet. Holder meg til TBBT og FG.

..Også har jeg blitt forelsket i Buffy.

Var heller ikke ekstatisk over første episode, men jeg fortsatte. Etter kort stund ble jeg mer kjent med karakterene, og det var da latteren kom i store bølger.

Lenke til kommentar
Det er ikke så rart, Buffy er jo en absolutt fantastisk serie. Med god humor, action og spenning. Det er forresten veldig gøy å følge karakterutviklingen gjennom de syv sesongene, samt i dens spin of Angel. Som da er en mye mørkere serie, og er etter min mening like bra, om ikke bedre. Har alltid vært en Buffy fan, eller kanskje en Joss Whedon fan generelt. For den mannen har virkelig laget noen gode serier: Buffy, Angel, firefly (cowboyer i rommet = win) og mini web musikalen Doctor horrible som anbefales på det sterkeste. Kan til og med nevne Dollhouse, som er da hans nyeste serie, og selv om den ikke helt holdt mål med sine forgjenger, kan jeg ikke nekte for at den ikke har utviklingspotensial. (Er veldig glad for at den er blitt fornyet til en annen sesong). Lykke til videre med Buffy i hvert fall. :) Forresten hvor langt har du kommet nå?
Uh, jeg har sett Dr.Horrible. Jeg syntes ikke det var noe morro. Men jeg har aldri tålt musikaler uansett.

Jeg har nettop sett ferdig seson en av Spaced, noen andre som har sett den? :)

Anbefales om du liker cult-komedier med rar humor.

Lenke til kommentar
Var heller ikke ekstatisk over første episode, men jeg fortsatte. Etter kort stund ble jeg mer kjent med karakterene, og det var da latteren kom i store bølger.

Jeg har likt serien, og karakterene siden første gang jeg så den, men så startet ikke jeg med den første episoden heller da. Kom bare tilfeldigvis over den da jeg satt og surfet kanaler for noen par år siden. Barney Stinson må for så vidt være en av de mest geniale karakterene i tvens historie.

Uh, jeg har sett Dr.Horrible. Jeg syntes ikke det var noe morro. Men jeg har aldri tålt musikaler uansett.

Alle har ulik smak, men etter min erfaring trenger man ikke å være noe stor fan av musikaler for å nyte denne lille serien. Jeg for min del er i hvert fall ikke det, til tross for at jeg liker denne, buffy musikalen, og scrubs musikalen veldig godt. Akkurat hva det er som gjør den så bra det vet jeg ikke, kanskje det er det herlige lille plottet om en mislykket superskurk, eller kanskje det er skuespillerparentasjonene til Neil Patrick Harris og Nathan Fillion. (gøy å se skuespillere du kjenner fra før i en helt annen setting). Jeg liker den i alle fall veldig godt.

Lenke til kommentar
Barney Stinson må for så vidt være en av de mest geniale karakterene i tvens historie.

Hear, Hear. Bare synd at han mykner til litt på slutten. Får håpe han tar seg opp. Visste du/dere forresten at Neil Patrick Harris, som spiller Barney, er homoseksuell? Skulle ikke tro det ved å se på Barney :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...