- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvor/når går Lie To Me? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ny PB episode i natt ja . Vurderte å sitte oppe og vente, men slik situasjonen er nå er det så vidt jeg greier å holde øynene åpne, så jeg tviler på at det kommer til å skje. Har frisket opp med den siste episoden som kom før pausen, så burde være noenlunde up to date. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er et filter der for å velge hvilke serier du vil se sendeskjemaet til, ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hvor/når går Lie To Me? I norge eller etter det amerikanske sendekjemaet? I norge går den hver onsdag kl.22.30 på tv2, og i statene går den på FOX, og er tilgjengelig Onsdag natt til Torsdag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvor/når går Lie To Me? I norge eller etter det amerikanske sendekjemaet? I norge går den hver onsdag kl.22.30 på tv2, og i statene går den på FOX, og er tilgjengelig Onsdag natt til Torsdag. Bra den går på FOX, fant nettopp en Stream til FOX Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er helt rått. Selv om du burde få med de første episodene, er det ikke et must. Likte tho de første episode bedre enn de siste nå. Lenke til kommentar
eriku Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg må si mine favoritt serier er Dark Angel (2000), Chuck (2007), Jericho(2006), Heroes(2007), Kyle XY(2006). Ellers så er det komedier som The Simpsons, Futurama, Family Guy, Friends, That 70' Show, Seinfeld osv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Dark Angel er virkelig en serie som ble avsluttet før sin tid, første sesongen var kansje litt kjedelig og ting ble dradd litt for lang, men andre sesongen var helt fantastisk. Hver gang jeg ser siste episodene sitter jeg igjen med: "neeeeeeei, jeg vil ha mer!".Kyle xy derimot var også en kjempe fin serie (særlig første sesongen)selv om jeg synest den ble litt for mye drama i sesong 2. Så var den på vei til å bli ganske bra igjen i sesong tre. Bare synd at den ble kansallert, for jeg tror virkelig de kunne greid å få tilbake publikumet de mistet etter sesong 1 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Skal definitivt sjekke ut Lie to Me. Utrolig interessant å "lese" andre :> Ellers bruker jeg også MyEpisodes. Følger for tiden med på: Lost, Chuck, Heroes, The Office (US), Scrubs, Family Guy, South Park. Ser også igjennom Death Note og Code Geass for øyeblikket. Må også nevne Flight of the Conchords i denne posten, selvom jeg synes sesong 2 var veldig skuffende i forhold til nivået de holdt i sesong 1. I tillegg venter jeg ivrig på at Dexter skal begynne igjen All time favourite: Seinfeld. Endret 19. april 2009 av Joananas Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne seertall for USA? I tillegg må jeg si at ukens Prison Break var en gedigen skuffelse. Høyst middelmådig. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 På wikipedia finner man ofte seertall, men de blir ikke oppdatert med en gang. Går Prison Break fortsatt? Gadd ikke mer halvveis i sesong 4 (?) ble for.. kjedelig. Prison Break var utrolig kult i starten, derfor ble jeg seende såpass lenge. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal se på den nye PB'n idag, gleder meg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Prison Break er virkelig gørr nå. Siste episode var ikke noe annet enn en stor skuffelse, ikke noe bra med episoden i det heletatt. Noen som har fått seg med The Unusuals? Det burde dere, bra komidrama med blant annet Adam Goldberg(Entourage pg Saving Private Ryan), Terry Kinney(Oz), Harold Perrinau(Lost, Oz og Felon) og Amber Tamblyn. Hvis dere liker serier som Lost, Chuck og Scrubs så er det midt i blinken. Spesielt også hvis dere da er fans av Oz. Endret 22. april 2009 av Maury Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sopranos - Min favoritt gjennom tidene. Perfekte skuespillere. Office (UK) & (US) - Geniale rollefigurer. Genial humor. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 God... Er tredje sesong av the wire like deprimerende som de andre? Har igjen siste episode av andre sesong nå... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Prison Break er virkelig gørr nå. Siste episode var ikke noe annet enn en stor skuffelse, ikke noe bra med episoden i det heletatt. Må si meg enig der. Den episoden var ikke noe å hoppe i taket for. Likevel litt interessant at moren til Linc og Michael ga green light på slutten der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal definitivt sjekke ut Lie to Me. Utrolig interessant å "lese" andre :> Ellers bruker jeg også MyEpisodes. Gled deg, du blir helt ødelagt av serien, selv om den er fantastisk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Fant akkurat ut at True Blood begynner igjen til sommeren eller 24 juni for å være mer nøyaktig og jeg gleder meg Scene/spoiler fra den nye sesongen Skjul Noen andre her som følger med? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nice! Ja følger med jeg også, du juva frihet. Elsker mange av skuespillerne derfra. Spesielt William Sanderson(fra Deadwood i tilegg). Så du forresten han i Lost? Fy faen, det var minneverdig. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Sett en del av Lie to Me nå (takk Jonas!), utrolig interessant program, men føles som om disse "micro-expressions" er litt for lite micro, og blir trukket ut slik at alle skal legge merke til det. Nesten litt fordummende, men veldig kult konsept. Skal fortsette å se på Endret 23. april 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå