Erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som har fått med seg de 2 siste episodene av House. Et ord: WOW!!!!! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ble syk rett etter skolen(Doh ) så nå fikk jeg endelig sett litt band of brothers Jeg må si det overrasket meg at både Tom Hanks og Steven Spielberg var med å lage den! Jeg har jo aldri hørt om den før Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Serie jeg har oppdaget som jeg liker veldig godt; Mad Men, anbefales! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har alltid hatt lyst til å se Mad Men, den er jo laget av samme fyr som The Wire og Sopranos. Er den ikke? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har alltid hatt lyst til å se Mad Men, den er jo laget av samme fyr som The Wire og Sopranos. Er den ikke? Sopranos ihvertfall, ser ikke ut som han har noe med The Wire å gjøre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider +1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lie to Me vil jeg anbefale til alle. Etterforskning med menneskelige løgndetektorer. du lærer mye, ler mye og koser deg mye. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Har alltid hatt lyst til å se Mad Men, den er jo laget av samme fyr som The Wire og Sopranos. Er den ikke? Sopranos ihvertfall, ser ikke ut som han har noe med The Wire å gjøre. Merkelig, jeg var så sikker på at det var samme fyr edit: regissøren eller noe sånt trodde jeg Endret 16. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider Bilen skal komme tilbake i en ny serie, skal den ikke? Ingenting slår Hasselhoff uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg støtter Generation Kill, som nevnt på førstesiden, fantastisk serie. Har sett igjennom episodene 3 ganger. Ellers er det OZ som topper listen min, etterfulgt av Sopranos, Band of Brothers, The Wire, Weeds, Dexter, Scrubs. Sikkert glemt noen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider Bilen skal komme tilbake i en ny serie, skal den ikke? Ingenting slår Hasselhoff uansett. Den nye serien holder på på viasat 4. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider Bilen skal komme tilbake i en ny serie, skal den ikke? Ingenting slår Hasselhoff uansett. Den nye serien holder på på viasat 4. Trans Am'en er jo såklart mye bedre enn mustangen, men mustangen er heftig den også. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg sier bare: Knight Rider Bilen skal komme tilbake i en ny serie, skal den ikke? Ingenting slår Hasselhoff uansett. Don't hassle the hoff ^^ scrubs og the big bang theory, how i met youre mother, comedy central og futurama er jo digg serier.. discovery har mye morro time warp (anbefales) mythbusters brainiac er morro til tider ****** Ink serier, la,london,miami (thats it righT) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lie to Me vil jeg anbefale til alle. Etterforskning med menneskelige løgndetektorer. du lærer mye, ler mye og koser deg mye. Og den går...hvor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tv Norge på onsdager. Kveldinga en gang. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kommer det Prison Break-episode i morgen? Hvis man følger amerikansk sendeskjema. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 I følge denne kommer episode 17 i morgen ja Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Den må man jo logge inn for å bruke. :rolleyes: Jeg bruker denne: http://on-my.tv/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 aah...trodde alle kunne se den jeg. Synest forresten myepisodes.com er en veldig fin side å holde oversikt over hvilke serier man følger med på og når episodene kommer, særlig ettersom man kan ha "hjemmelagde" lister der du selv velger hvilke serier du vil holde styr på. Har da ikke prøvd den du linker til, går det i det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå