Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Noen som så 'The Walking Dead' sneak peek i natt? Gleder meg som et lite barn til første episode. ;D Endret 12. oktober 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Waaaa! Så nettopp House s7e2. Så syyykt rørende slutt. Jeg må si sesongen ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Waaaa! Så nettopp House s7e2. Så syyykt rørende slutt. Jeg må si sesongen ser bra ut så langt. Skynd deg å se episode 3 og 4 óg! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nyeste Supernatural episoden er konge lol. Vampyrer, "Kristen" "Robert" Twilight flashback. hahaha. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som så 'The Walking Dead' sneak peek i natt? Gleder meg som et lite barn til første episode. ;D Yupp, genial! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skal se The Walking Dead i kveld. Ser ut som my kind of show. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skal få sett den første episoden i morgen. Det ligger jo også en ny episode av Boardwalk Empire ute nå så det blir en flott dag i morgen, sammen med BombCast. Men er The Walking Dead "kun" en miniserie på seks episoder? Hadde egentlig håpet på at det iallefall skulle bli en full sesong med tolv episoder. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 episoden varer en hel time da Det er jo basert på tegneserien, så litt begrenset blir det jo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Akkurat sett The Walking Dead...meget bra! Gleder meg til å se neste episode Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Storkoste meg med Walking Dead i går. Mange andre serier med flere sesonger har timelange episoder, så jeg håper inderlig at det ikke tar slutt etter 6 episoder. Ellers venter 7 episoder av Boardwalk Empire på meg når jeg kommer hjem, så jeg skal nok ha noe å gjøre i dag også. Edit: Fant litt info som kan kaste litt lys på lengden av The Walking Dead. The Walking Dead begins production in June in Atlanta with six, one-hour episodes for season one. The Walking Dead tells the story of the months and years that follow after a zombie apocalypse. Kilde Hvis man leser dette med et åpent sinn, og tar hensyn til at selskapet AMC også står bak Mad Men og Breaking Bad, så kan det tolkes derhen at det ikke nødvendigvis ender med sesong en. Endret 2. november 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så første episode av Boardwalk empire i går, og det ser lovende ut så langt. Steve Buscemi og de andre skuespillerne gjorde en god jobb, så dette blir spennende å følge videre. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk den komplete Batman Animated-samlingen i posten i går. 17 DVD'er med Lynvingen. Tror det blir en relativt usosial helg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gud, jeg håper at det kommer flere sesonger av The Walking Dead. De to første episodene har vært herlige, og jeg digger konseptet. Får håpe flere tenker og føler det samme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det var vel noe sånt som 4,7 millioner seere for den andre episoden, noe som overgår AMC sin tidligere seerrekord med en lang nautisk mil. Andre sesong er derfor blitt bekreftet Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er ikke overrasket, men det var gode nyheter. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gud, jeg håper at det kommer flere sesonger av The Walking Dead. De to første episodene har vært herlige, og jeg digger konseptet. Får håpe flere tenker og føler det samme. Brannøks og brekkjern, I say no more. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Oppskrift på suksess det ja. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kongefilm fra It's Always Sunny in Philadelphia gjengen. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hahah, lo så godt av den episoden! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Haha. Hadde håpa på å få se noen klipp fra "innspillingen" deres. Good stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå