Erik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) For å oppsummere mine tanker om diverse serier i år: Supernatural Synes det var en ganske tilfredsstillende slutt og jeg gleder meg til neste sesong, særlig etter de 5 siste sekundene. Mindfuck! CSI: NY Veldig god, men forutsigbar slutt. Litt slemt at det ser ut som at han blir skutt andre sesongen på rad. CSI: Miami Sugde så balle at jeg sluttet etter syv-åtte episoder. CSI (Las Vegas) Det er liksom ikke det samme lenger. I misses teh old dude I can't remember the name of of the top of my head. Bones Blir veldig interessant å se hva som skal skje videre i serien. Simpsons Beste sesongen på en stund. Sweet Family Guy Ikke den sterkeste sesongen, men fikk i allefall minst én god latter i hver episode. American Dad Veldig god sesong og gav både gode historier og humor. The Cleveland Show Intressant, håper de klarer å toppe første sesong, da blir det en ganske god serie. NCIS Spennende avsluttning, gleder meg til flere timer med Gibbs og gjengen. House Fuck yeah!!! Heroes Blir spennende å se hva som skjer videre etter den "sjokk" avsluttningen. Glemte én viktig: 24 Var ganske start, men det tok helt av til slutt. En verdig avsluttning til en fantastisk bra serie. Endret 2. juni 2010 av Erik Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Det blir ikke flere sesonger av Heroes. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er ikke den beste serien men hadde vært kjekt å se en konklusjon, fant denne: NBC announced the show's cancellation on May 14, 2010, due to the high costs of production, diminished viewing and an increase in other programming. However, it is looking into ways to conclude the storylines with a possible mini-series or movie, which was confirmed by Kring in a message to its fans. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er en stor pause nå, utenom True Blood og Lie To Me som starter neste uke, så er det ganske tam sommer serievis hehe, iallefall så er det bedre enn i fjor Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hell's Kitchen begynte i går Meh, eneste jeg likte med Gordon Ramsay var Kitchen nightmares, bare for å le litt Ser på supernatural sesong 1 igjen dog, bare for gøy, og for å se Sam unbuffed, haha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så nettopp finalen til sesong 2 av True Blood og jeg må si jeg er megaskuffet. Sesong 2 har egentlig bare vært en eneste stor suppe av made-up mytologi og samværsproblemer, men jeg lever i håpet om at sesong tre kan dra den ned på jorda igjen. For la oss være ærlige, sesong 2 handlet ikke om mennesker og vampyrer, den handlet om en overkomplisert og kjedelig historie om ei lita heks. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har sett et par bruddstykker av noen episoder av True Blood på tv. Synes ikke den serien fenget så mye. Jeg skulle likt å ha sett Black Dagger Brotherhood som serie, eller film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Supernatural Synes det var en ganske tilfredsstillende slutt og jeg gleder meg til neste sesong, særlig etter de 5 siste sekundene. Mindfuck! Seriøst? Likte du den? Jeg syntes den var dødsdårlig! Svakt av de å gjøre kampen/sutrerunden mellom Michael og Lucifer med Adam og Sam. Burde vært Dean som var Michael sin vessel, ikke Adam, det ble bare totalt feil og elendig manusarbeid etter min mening. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mesteparten av moroa av True Blood kom fra spenningen i forholdet mellom mennesker og vampyrer. Dessverre gikk serien veldig fort bort fra dette og over til mennesker og vampyrer samlet mot en felles fiende, og akkurat det har jeg sett en million ganger før. Jeg er rett og slett ikke interessert i en ny serie som har samme utgangspunkt som Heroes, bare i en annen setting. Jeg har lyst på en serie som bare tar for seg mennesker og vampyrer. Man trenger ikke dra inn alle slags mulige skapninger. Nei huff, jeg kjenner jeg er litt frustrert over sesong 2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som kjenner til Breaking Bad? Er den verdt å se? Trenger en ny serie å se etter leggetid snart. Vurderer også Flight of the Concords, men den gjør seg vel best med litt høy lyd og muligheten til å le høyt? Begge disse seriene er fantastiske! Pass kun på Flight of the Conchords sesong 2... I retrospekt innser jeg at det var et par timer jeg aldri får tilbake. Breaking Bad holder seg godt ut i sesong 3, som sendes i USA nå :-) Takk for svar! Hørte på Filmpolitiet på p3, hvor de snakket om In Treatment. Fikk gode skussmål, noen som har noen formening her? Breaking Bad er ganske fristende, men jeg tror jeg lar Conchords ligge. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vet ikke om folk har fått det med seg, men FUTURAMA er endelig tilbake på TV.De 2 første episodene kom denne uken og det var et gledelig gjensyn. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Vet ikke om folk har fått det med seg, men FUTURAMA er endelig tilbake på TV.De 2 første episodene kom denne uken og det var et gledelig gjensyn. to første? var vel bare en episode som kom ut på torsdag var det ikke? Edit: Nevermind! Var visst bare jeg som ikke hadde fått med meg at det var to episoder og ikke en Endret 27. juni 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har dratt frem Mad Men fra hylla igjen i dag. Gleder meg som et barn til å fortsette serien. Husker ikke hvorfor den ble satt på vent egentlig, men det betyr lite nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Man trenger ikke dra inn alle slags mulige skapninger. De følger jo løst sett plottene i bøkene til Harris, vanskelig å komme utenom ting og tang. Flere skapninger blir det i sesong tre, selv om det er rimelig kjemisk fritt for gresk mytologi og mer fokus på spenninger mellom vampyrer, og litt herrefolk-allusjoner. Endret 1. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Om du er av typen som kan ta til takke med litt treigare handling (ikkje den typiske amerikanske) kan eg anbefale Rubicon. Riktignok er det berre kome ut to episodar, men dei har vore bra. Historien omhandlar ein fyr som jobbar for ein tenketank / etteretning - og så begynner det å skje mystiske ting. Vil ikkje avsløre meir, men om du er av typen som likar ein del britiske drama/thriller så kan dette vere tingen for deg. Usikker på om denne er nemnt før (ei stund sidan eg kikka innom denne tråden), men anbefaler Community på det sterkeste. Råbra casting og smart humor. Mykje popkulturelle referansar. Konseptet er ei kollokviegruppe (satt saman av MEGET forskjellige folk) på eit Community College i USA. Fyrste sesong var ferdig for ei stund tilbake (eg trur ein norsk kanal har plukka den opp) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat ferdig med Breaking Bad sesong 1! Herregud så fantastisk bra det er! Gleder meg helt enormt til jeg får sett sesong 2 og 3! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Community, Breaking Bad og Rubicon er klart gode serier. Det kan jeg legge til og. Har fulgt med på Breaking Bad i 3år nå, og aldri har serien hatt en nedtur. For min del så BB mye bedre enn Dexter, da Dexter hadde en litt nedfallende sesong 3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har akkurat planlagt å komme i gang med Breaking Bad og Bored to Death, så det er godt å se at jeg ikke kaster bort tiden min. Må bare få sett ferdig Mad Men nå mens jeg er i gang med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå