Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Episode 17 er den nyeste episoden ja, men det er ikke den siste episoden i sesong 5 hvis det var det du mente. Er planlagt 22 episoder av sesong 5 også. SGU ja, var vel episode 12 som gikk i dag. Supernatural og SGU (eller SG generelt) er to av de seriene jeg har fulgt med på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Gleder meg så sykt til neste episode av Spartacus :o Det er vell sesong avslutning? Noen som vet om det blir noen sesong 2? hvis du tenker på den som kommer til fredag, så er det sesongavslutning, ja. Det er bekrefta en sesong 2, men hovedskuespilleren, Andy Withfield, fikk kreftdiagnose rett før innspillingen startet av sesong 2, så den er utsatt til han er blitt frisk igjen. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Episode 17 er den nyeste episoden ja, men det er ikke den siste episoden i sesong 5 hvis det var det du mente. Er planlagt 22 episoder av sesong 5 også. SGU ja, var vel episode 12 som gikk i dag. Supernatural og SGU (eller SG generelt) er to av de seriene jeg har fulgt med på lenge. Samme her. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mye kos disse neste ukene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ble ferdig med The Wire i går natt, alt i alt en super serie jeg likte veldig godt selv om den dessverre aldri ble så god som den var den første sesongen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Begynte på Entourage kl. 01 i går natt, slo av pc'n fem timer senere. Hooked med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kopierer fra det jeg skrev på diskusjon.no jeg. No Ordinary Family plukkes opp av ABC. Med Michael Chiklis (The Shield) og Julie Benz (Dexter). The Powells are about to go from ordinary to extraordinary. After 16 years of marriage, Jim and Stephanie's relationship lacked the spark it once had, and their family life now consists of balancing work and their two children; leaving little time for family bonding. During a family vacation set up by Jim in an attempt to reconnect, their plane crashes into the Amazon River. But this is where the fun starts for the Powells as they soon discover that something's not quite right. Each of them now possesses unique and distinct super powers. But saving and savoring their family life will be equally important as they try to find purpose for their new power and embark on a journey to find out what defines and unifies them. The Powells are a totally relatable family that happens to be a little bit amazing. Kan bli spennende det, sålenge det ikke blir som Heroes. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sesongfinale på supernatural i morra! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er ferdig med alle Sopranos sesongane no, og eg må seie at eg forventa absolutt ikkje slutten. Veldig bra, though. Beste serie eg har sett Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da er det slutt for Flashforward og Scrubs. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10006342 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Må si jeg ble skuffet over Supernatural sin sesongavslutning. Ting stemte bare ikke.. Får håpe den tar seg opp neste (og forhåpentlig) siste sesong, de siste episodene var ikke noe særlig bra.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Skjønner at Scrubs ikke skal fortsette. Serien er ikke det samme uten Zach Braff. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Snart lie to me er litt enig det med supernatural, serien bygget seg opp til et klimaks som aldri ble innfridd Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som kjenner til Breaking Bad? Er den verdt å se? Trenger en ny serie å se etter leggetid snart. Vurderer også Flight of the Concords, men den gjør seg vel best med litt høy lyd og muligheten til å le høyt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Trenger en ny serie å se etter leggetid snart. Vurderer også Flight of the Concords, men den gjør seg vel best med litt høy lyd og muligheten til å le høyt? For guds skyld, se den snarest! Serien var fantastisk, og ligeså var musikken! Høy lyd og mulighet til å le høyt er jo selvsagt noe man vil foretrekke, men det funker helt fint uten også. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fant 2 stk. bra tribute videoer av "verdens beste tv-serier" som jeg følte jeg måtte dele med dere Btw, videoene inneholder giga spoilere, så har dere ikke sett seriene, ikke se dem. Se i 480p, lyden er 1000 ganger bedre. The Wire: Six Feet Under: Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som har sett http://en.wikipedia.org/wiki/Andromeda_%28TV_series%29 ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Season 6 DVD Will Have Epilogue of Ben and Hurley on Island. Kan vel bli spennende? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen som kjenner til Breaking Bad? Er den verdt å se? Trenger en ny serie å se etter leggetid snart. Vurderer også Flight of the Concords, men den gjør seg vel best med litt høy lyd og muligheten til å le høyt? Begge disse seriene er fantastiske! Pass kun på Flight of the Conchords sesong 2... I retrospekt innser jeg at det var et par timer jeg aldri får tilbake. Breaking Bad holder seg godt ut i sesong 3, som sendes i USA nå :-) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Begynt å se på en krimserie som kom ut før jeg ble født jeg da, Twin Peaks http://www.youtube.com/watch?v=Auy0I_IW6eY Deadly Premonition, anyone? edit: Begge de to seriene er del av mine absolutt favoritter omp9, takk for de videoene. Endret 1. juni 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå