Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Greide bare å se tyve minutter før jeg slo det av.

Jeg som har alle episodene i HD og greier. Jaja, får se på noe annet istedenfor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, jeg er en sucker for Lost. Etter hver sesong tenker jeg at serien bare er noe rot, men hver gang en ny sesong starter opp igjen sitter jeg like fastlåst til skjermen som så mange ganger før. Ventet litt før jeg begynte på denne sesongen slik at jeg hadde en liten rekke med episoder jeg kunne se på rad og jeg angrer ikke. Sesongen er jo faktisk ikke ille.

Lenke til kommentar

Gormers, er Six Feet Under verdt å få med seg?

Tjaa, jeg synes det. Veldig interessante karakterer, rørende, sært, vakkert, komisk, dramatisk, trist etc etc. Tankene til mennesker blir ofte representert som sketsjer visuelt i serien, som i dexter eller scrubs.

Eksempel på drama (spoiler for sesong 1-2)

Eksempel på tankene som foregår i hodene til folk

Eksempel på en scene der en blir høy (stort sett alle blir det i serien)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Synes remaken av V serien virker bra jeg, selv om det er evigheter siden det kom noen nye episoder nå....det skal vel starte opp igjen neste mnd om jeg ikke har lest feil?

Driver å ser på Sparticus blood and sand...fy faen for en rå og brutal serie....og damene i serien hadde fått den mest trofaste til å hoppe i køys uten å blunke...haha!

Sett 2 episoder av Caprica som så langt virker meget lovende!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Driver å ser på Sparticus blood and sand...fy faen for en rå og brutal serie....og damene i serien hadde fått den mest trofaste til å hoppe i køys uten å blunke...haha!

Synes det har bare blitt enda bedre med de siste episodene! Gleder meg sykt til fortsettelsen!

Har forresten begynt på Dexter igjen, har 8 episoder igjen av sesong 4.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Spartacus er en serie jeg ikke liker. For mye bruk av dårlig green-screen, tildels dårlig skuespill o.l.

Med alle kvalitetserier som popper ut og kommer med nye sesonger på kanalene HBO(The Pacific, How To Make It In America, True Blood S3 o.s.v), FX(Justifed, Rescue Me S6, Sons of Anarchy S3),AMC(Breaking Bad, Mad Men) og Showtime(Dexter, Weeds, Californication) de neste måndene, så skjønner jeg ikke hvorfor folk bruker tida si på søppel som Spartacus.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Spartacus er en serie jeg ikke liker. For mye bruk av dårlig green-screen, tildels dårlig skuespill o.l.

Med alle kvalitetserier som popper ut og kommer med nye sesonger på kanalene HBO(The Pacific, How To Make It In America, True Blood S3 o.s.v), FX(Justifed, Rescue Me S6, Sons of Anarchy S3),AMC(Breaking Bad, Mad Men) og Showtime(Dexter, Weeds, Californication) de neste måndene, så skjønner jeg ikke hvorfor folk bruker tida si på søppel som Spartacus.

Ser på Spartacus i HD og ser ingen dårlige green-sceens (utenom en gang iblandt når dem er i den store gladiator arenaen og folkemengden kan se noe statiske ut). Skuespillerne gjør en super jobb og det hele overbeviser veldig, en utrolig serie for mannfolk, det er bøtter med blod å gørr, rå brutalitet og mye nakensener som ville få tilogmed bestefar til å loggre litt i buksa.

Serien minner meg litt om Deadwood med sin ordbruk som får den mest rappkjefta halvfeite fjortisen til å måpe over hva som akkurat kom ut av kjeften på skuespillerne....legendariskt!

At dette går på tv i USA er bare helt utrolig da det er så mye pikk,mus,pupper,puling,innvolder,blood og helt for jævlig ordbruk......blander du dette sammens og lager en gladiator serie med et heftig soundtrack så har du den perfekte serie for mannfolk.....dette er nok ikke noe for sarte sjeler......eller pinglete kvinnfolk.

Og hva som er søppel er opp til enhver å finne ut...men å si Spartacus Blood and Sand er søppel er noe jeg hadde forventet en gal femminist gruppe i USA å rope.....ikke en mann som deg Maury...for du er en MANN?

EDIT: Hehe, sorry altså Maury var ikke noe personlig men for morro det her slik.....hehe. Klarte bare ikke å dy meg :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spartacus har jo av og til helt elendig CGI, særlig ved avkutting av hoder o.l, men synes ikke serien blir noe dårligere av den grunn synes jeg.

Andy Withfield, som spiller Spartacus, har forresten blitt diagnosert med kreft, så produksjonen har blitt utsatt, men det de to siste episodene av sesongen er uberørt.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Spartacus har jo av og til helt elendig CGI, særlig ved avkutting av hoder o.l, men synes ikke serien blir noe dårligere av den grunn synes jeg.

Andy Withfield, som spiller Spartacus, har forresten blitt diagnosert med kreft, så produksjonen har blitt utsatt, men det de to siste episodene av sesongen er uberørt.

Ja noe pirk er det alltids vettu, synes det er litt rart at hoder går ann å kappe av så enkelt som det gjør egentlig...

Viste ikke det ang kreften....utrolig synd...for både han og serien. Satse på det ordner seg for karen da...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Den var oppdaget på et såppas tidlig stadie at den er "kurerbar", så det tar vel ikke så veldig lang tid før de begynner filminga :). Kilde

Lenke til kommentar

For min del ser Spartacus ut som en rekke helt gjennomsnittlige, hvite amerikanske skuespillere som har blitt satt i en sandkasse med grønne vegger og snakker med britisk aksent. Det kan godt hende at ingenting av det stemmer, men jeg synes ikke serien ser særlig overbevisende ut. Et par-seks episoder ligger på harddisken og venter, men jeg har så mye annet å spille og å se på at jeg ikke helt vet når, eller om, jeg kommer til å begynne og se på serien.

Lenke til kommentar

Rome var en fantastisk serie. Dessverre får vi ikke flere sesonger av serien. Den ble rett og slett for dyr (kostet ca 100 mill per sesong) til at det lønte seg. Selv om planen visstnok var å ha fem sesonger:

Sesong - det den skulle handle om

1.

Den vi så

2.

Skulle endt med drapet på Brutus

3.

Mer fokus på Marc Anthony og Cleopatra

4.

Egypt-historie

5.

Skulle foregå i Palestina, med fokus på Messias

Men siden manusforfatteren fikk beskjed om at sesong 2 kom til å bli den siste, flyttet han handlingen fra sesong 3 og 4 til denne. Det er grunnen til at det skjer så sykt mye på slutten av sesong 2.

Tross alt, så sies det at det skal komme en film en eller annen gang ifølge noen rykter jeg leste en plass. Gleder meg i så fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...