Joananas Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Var ikke denne pausen alltid planlagt? Likte de fire episodene jeg... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Plutselig har jeg fått opp øynene for Supernatural! Fantastisk serie når man først ser et par sammenhengende episoder. Så nå har jeg sett fem sesonger siden nyttår, og klarer så vidt å vente på neste episode. Alle som ikke har sett denne serien, må legge vekk alle fordommer og gi den en sjanse. Den er absolutt verd det. Har ikke vært så hektet på en serie siden Jericho i fjor sommer. Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Plutselig har jeg fått opp øynene for Supernatural! Fantastisk serie når man først ser et par sammenhengende episoder. Så nå har jeg sett fem sesonger siden nyttår, og klarer så vidt å vente på neste episode. Alle som ikke har sett denne serien, må legge vekk alle fordommer og gi den en sjanse. Den er absolutt verd det. Har ikke vært så hektet på en serie siden Jericho i fjor sommer. Jeg er helt enig Supernatural er en av mine favoritt serier. Gleder meg til å se hvordan de til slutt tar knekken på store slem. Hvis jeg husker rett er det også bestemt at det kommer hvertfall en sesong til etter den som er ute nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jupp, en sesong 6 er konfirmert. Men håper at de går litt tilbake til ukentlig monstre, ikke store slemme (ikke at det er noe galt med det, men jeg foretrekker ukentlige). Har forresten tenkt til å starte med Twin Peaks. Noen som har sett på det? Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ah, supernatural! Burde fullføre den - jeg har hatt den på vent altfor lenge nå... on the contrary så fullførte jeg Stargate Universe på en dag Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva syntes du om stargate universe. For meg føltes det ikke helt som vanlig stargate. Ble mer bsg enn stargate. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Enig i at Stargate Universe er litt annerledes enn de to andre seriene, men jeg liker den allikevel veldig godt så langt, potensialet for hva de kan gjøre med serien er helt enormt. Gleder meg til å se alle planetene og livsformene de kommer til å møte. Litt irriterende at de venter helt til april med å fortsette da. Jupp, en sesong 6 er konfirmert. Men håper at de går litt tilbake til ukentlig monstre, ikke store slemme (ikke at det er noe galt med det, men jeg foretrekker ukentlige). Ah Supernatural er digg, liker i motsetning til deg de nyeste sesongen bedre enn de første, gleder meg til fortsettelsen av sesong 5. Og btw ordet du er ute etter er bekreftet, konfirmert er noe man blir i 14-15 års alderen. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå mangler jeg Stargate Atlantis i repertoaret, men jeg kan nok si at Universe var ikke heeeelt SG-esque, ja. Jeg likte serien veldig godt selv om viben kanskje ikke alltid var på plass, men som Rider of Reason sa så gleder jeg meg til å se utviklingen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Noen som vet når Stargate Universe starter opp igjen? Vært lenge siden det kom noen nye episoder nå... Endret 10. mars 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Andre april i USA. Har startet på Smallville nå. Helt fantastisk serie etter min mening. Liker virkelig skuespillerne. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nice! Smallville er artig ja! Selv om jeg likte dem første sesongene best, men begynner å ta seg opp igjen nå synes jeg. Du har mange timer morro der, spesielt om du har startet på sesong 1...damn det er mange timer Smallville Lenke til kommentar
Exia Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Grr <3 Masse serier jeg har sett som det er prat om jo. Star Stargate nerd og sett alt som er av det. Har også sett Smallville, Supernatural og V. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Nice! Smallville er artig ja! Selv om jeg likte dem første sesongene best, men begynner å ta seg opp igjen nå synes jeg. Du har mange timer morro der, spesielt om du har startet på sesong 1...damn det er mange timer Smallville Har også startet på smallville igjen, etter en tidligere periode hvor jeg så de første sesongene, men sluttet. Nå har jeg tatt de opp og er ferdig med sesong 2, og gud som jeg har forelsket meg i denne serien! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Aldri likt Smallville jeg, aner ikke hvorfor. Av det jeg har sett så er det så.. Kjedelig.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Elsker virkelig vennskapet som bygger seg opp mellom Clark og Lex. Det er synd jeg allerede vet hva som skjer mellom de . Kommet litt over midten av sesong 1. Tenker jeg ser litt innimellom frem til ferien så tar jeg et skikkelig maraton over store deler av ferien Husker jeg gjorde det samme med Stargate Atlantis. Det blir uansett herlig å se hvordan Clark utvikler seg iløpet av de ni ferdige sesongene Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da var fikk jeg endelig sett årest første Southpark epsiode. Stone og Parker beviser nok engang at de er blant verdens beste humorister. Fantastisk episode med et nyhetsrelatert tema. Denne gangen med Tiger Woods saken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som kan si noen ærlige ord om V? Jeg kjenner ærlig talt til veldig lite om serien, bare korte trekk av hva den handler om og syns den høres spennende ut. Verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tja, kommer ann på. Selv syns jeg den er ganske elendig. Hvertfall den nye. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Greide bare å se tyve minutter før jeg slo det av. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Siste episode (og sesong) av Six Feet Under serien er overraskende nok veldig god, "kraftig", konkluderende, og bedre enn tidligere episoder, noe som gjør at serien skiller seg ut i forhold til så mange andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå