Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Plutselig har jeg fått opp øynene for Supernatural!

Fantastisk serie når man først ser et par sammenhengende episoder. Så nå har jeg sett fem sesonger siden nyttår, og klarer så vidt å vente på neste episode. Alle som ikke har sett denne serien, må legge vekk alle fordommer og gi den en sjanse. Den er absolutt verd det.

Har ikke vært så hektet på en serie siden Jericho i fjor sommer.

Lenke til kommentar

Plutselig har jeg fått opp øynene for Supernatural!

Fantastisk serie når man først ser et par sammenhengende episoder. Så nå har jeg sett fem sesonger siden nyttår, og klarer så vidt å vente på neste episode. Alle som ikke har sett denne serien, må legge vekk alle fordommer og gi den en sjanse. Den er absolutt verd det.

Har ikke vært så hektet på en serie siden Jericho i fjor sommer.

Jeg er helt enig Supernatural er en av mine favoritt serier. Gleder meg til å se hvordan de til slutt tar knekken på store slem. Hvis jeg husker rett er det også bestemt at det kommer hvertfall en sesong til etter den som er ute nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jupp, en sesong 6 er konfirmert. Men håper at de går litt tilbake til ukentlig monstre, ikke store slemme (ikke at det er noe galt med det, men jeg foretrekker ukentlige).

Har forresten tenkt til å starte med Twin Peaks. Noen som har sett på det?

Lenke til kommentar

Enig i at Stargate Universe er litt annerledes enn de to andre seriene, men jeg liker den allikevel veldig godt så langt, potensialet for hva de kan gjøre med serien er helt enormt. Gleder meg til å se alle planetene og livsformene de kommer til å møte. Litt irriterende at de venter helt til april med å fortsette da. :(

Jupp, en sesong 6 er konfirmert. Men håper at de går litt tilbake til ukentlig monstre, ikke store slemme (ikke at det er noe galt med det, men jeg foretrekker ukentlige).

Ah Supernatural er digg, liker i motsetning til deg de nyeste sesongen bedre enn de første, gleder meg til fortsettelsen av sesong 5. Og btw ordet du er ute etter er bekreftet, konfirmert er noe man blir i 14-15 års alderen. ;)

Lenke til kommentar

Nå mangler jeg Stargate Atlantis i repertoaret, men jeg kan nok si at Universe var ikke heeeelt SG-esque, ja. Jeg likte serien veldig godt selv om viben kanskje ikke alltid var på plass, men som Rider of Reason sa så gleder jeg meg til å se utviklingen!

Lenke til kommentar

Nice!

Smallville er artig ja! Selv om jeg likte dem første sesongene best, men begynner å ta seg opp igjen nå synes jeg.

Du har mange timer morro der, spesielt om du har startet på sesong 1...damn det er mange timer Smallville :)

Har også startet på smallville igjen, etter en tidligere periode hvor jeg så de første sesongene, men sluttet. Nå har jeg tatt de opp og er ferdig med sesong 2, og gud som jeg har forelsket meg i denne serien!

Lenke til kommentar

Elsker virkelig vennskapet som bygger seg opp mellom Clark og Lex. Det er synd jeg allerede vet hva som skjer mellom de :p. Kommet litt over midten av sesong 1. Tenker jeg ser litt innimellom frem til ferien så tar jeg et skikkelig maraton over store deler av ferien :p Husker jeg gjorde det samme med Stargate Atlantis. Det blir uansett herlig å se hvordan Clark utvikler seg iløpet av de ni ferdige sesongene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...