Zwink Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ser ikke mange serier, men blant favoritene er Dr.Who, The wire, House og life on mars(Den britiske selvffølgelig). Band of brothers må jeg prøve ut..... Endret 5. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det kommer en ny episode av Dr Who nå i påsken, 11. april. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Kjøpte sesong 1 & 2 av Dr Who før ferien, og har kommet ca halveis i sesong en. Jeg syntes den er kjempe bra den er liksom litt utenom det vanlige. Endret 6. april 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Så fint at det er flere som liker doctoren her inne Her er trailer for påskespesialen: (takk til GV) Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg likte Doctor Who, har sett 9 episoder av sesong 1 så langt. Blir nok til at jeg ser hele serien. Forstår det slik at Torchwood er en spinoff av Doctor Who, er den også å anbefale når jeg går tom for Dr.Who episoder? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ja,Torchwood er til å anbefale. Selve serien er veldig mye mørkere enn doctor who. Den er derfor den kansje er mer ment for litt eldre seerer. I motsetning til SJA som fokuserer mest på at målgruppen er barn og DW derimot er egentlig ment for alle aldersgrupper. Serien begynner rett etter avsluttningen av sesong2(av DW), og det Captein Jack som står i fokus for å beskytte menneskeheten. Selve serien fenger kansje ikke helt med første øyekast, men utvikler seg til å bli veldig bra Endret 6. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) For tiden følger jeg med på 3 serier: Lost High Stakes Poker Prison Break Jeg hadde nettopp et Lost-maraton med de 3 siste episodene i går etter amerikansk sendeskjema: Skjul Utrolig kjipt at Linus sikkert kommer til å overleve. Lurer på hvordan det hadde gått hvis han døde. Hele øya ville sikkert gått dukken. Endret 6. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Diskusjon om nyere Lost-episoder i skjul Skjul Utrolig kjipt at Linus sikkert kommer til å overleve. Lurer på hvordan det hadde gått hvis han døde. Hele øya ville sikkert gått dukken. Skjul Er ganske sikkert at han overlever, iom at forrige episode het "Whatever Happened, Happened", hvor poenget var at ting som skjer nå, i fortiden, har skjedd før (I fremtiden). ^^ Lenke til kommentar
knerken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Klarer ikke å si hva som er verdens beste tv-serie, hvis du mener at en tv-serie er verdens beste da mener jeg at du har sett for lite... Favorittseriene mine som forsatt går er Lost, Californication, Entourage, 24, Chuck, Dexter, Eastbound And Down, Ture Blood og Law And Order: Criminal Intend. Med mange etterfølgere, dog må legge til at seriene Heroes og Prison Break var favoritter. Men har gått fra å være noe bra til søppel, spesielt Prison Break. Av de avslutta så er Oz på førsteplassen garantert. Etterfulgt av The Wire, Sopranos, Deadwood o.s.v. Oz er uten tvil noe som virkelig fremstår som tøft og bra. Liksom du vet aldri hvem som overlever, og det er en sjarm i seg selv. Her nevner du mange fete serier, i tillegg til en del jeg har lyst til å se. Har akkurat sett ferdig Dexter. Utrolig serie! Iskaldt, brutalt og kjempemorsomt! Er i ferd med å begynne på Chuck. Har sett to episoder. Ganske morsomt, men merker at jeg ikke er helt "hooked". Jeg har blitt anbefalt Oz på det sterkeste, så jeg skal sjekke ut det etterhvert. Også er jeg den eneste i verden som ikke har sett Sopranos virker det som. Det må jeg også få sett! Det er en skam at ingen har nevnt Flight Of The Conchords, uten tvil den morsomste TV-serien jeg har sett. Sesong 2 ligger på nettet, jeg må bare ha tid! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flight Of The Conchords så jeg på, men jeg likte ikke helt sesong 2 så jeg har falt av i midten av sesongen. Tar det opp senere. FOTC er jo en HBO-serie, så det er ifølge min bibel must. Ser hvertfall 1 sesong, hvertfall piloten av alle HBO-serier og noen Showtime-serier siden kvaliteten er som oftest milevis over andre amerikanske tv kanalene`s serier. Du har omtrent bare Lost og House, og kanskje 24 som er noe i nærheten(selv om 24 går opp og faller i kvalitet hver eneste sesong), i mine meninger da altså. Chuck tok meg over en sesong å bli hekta på, men det er uten tvil en av de beste seriene utenfor Showtime(Dexter, Weeds o.s.v.) og HBO(Flight of The Conchords, Sopranos, Oz) som har gått over 1 sesong de siste to årene når det kommer til amerikansk tv. Nattens episode av Chuck var forresten soleklart den beste episoden i serien, og det litt på grunn av Scott Bakula og Chavey Chase. Oz anbefales virkelig å få med deg. Du kommer til å gjenkjenne mange folk i serien der i andre serier som kom etter Oz var ferdig. Lost, 24, Sopranos, The Wire, Heroes o.s.v. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eg vil anbefale desse to sidane viss de ønskjer å sjå seriar på: http://www.watchtvsitcoms.com/tvshows.html?zcc=1239186304609 og http://tv-video.net/ Viss du får opp noko om Zango på den første, berre klikk Cancel så kjem du inn på sida. Mange veit sikkert om dei, men kanskje ikkje alle. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Prøver å få med meg Scrubs så ofte som mulig. Elsker serien! Den har en slik rar humor, som ikke minst er morsom, og i tilleg så kan serien også være trist og dyptgående. Scrubs blander humor, triste scener og drama til en perfekt blanding som jeg virkelig liker. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet når Malcolm i Midten starter igjen på TV2? Det må komme tilbake Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Må si at Dr. Who virkelig "Found it's place" i sesong 2. Vet ikke om det er David Tannent som gjør det, eller at skribentene bare har blitt flinkere mellom sesongene, men noen av episodene i sesong 2 er for min del klassikere allerede Kan jo i denne tråden også anbefale www.myepisodes.com for de som følger flere serier. Fin for å holde oversikt på hvordan man ligger an, og når det kommer nye episoder. Endret 9. april 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ser ikke på så mange serier men HBO har de beste. Carnivale som er min favoritt serie og Battlestar Galactica. Og kan jo ikke glemme House M.D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I kveld er det tidenes påskekrim på NRK1. Poirot er navnet. Se den. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I kveld er det tidenes påskekrim på NRK1. Poirot er navnet. Se den. Gleder meg! Ops, det har begynt. Gidder ikke å se på det da Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I kveld er det tidenes påskekrim på NRK1. Poirot er navnet. Se den. Gleder meg! Ops, det har begynt. Gidder ikke å se på det da Kom til Aller Siste Ordet. Der får du med deg alt! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Poirot er kongen! Digger fransk-engelsk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er ny episode i morgen og på mandag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå