Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som fikk med seg ukens episode av Southpark. Stone og Parker er bare helt fantastisk flink til å belyse dagsaktuelle temaer med humor og et glimt i øyet. Slutten var bare helt fantastisk. "Now they're normal, just like us".

Ja akkurat den episoden, og Butters/Prostitusjons-episoden var virkelig gode episoder. Synes Whale Whores ble veldig fort ferdig, tiltross for at det var en normal episode. Den var gangske episk med japanerne. "COWS!!?? CHICKEN!!??"

Lenke til kommentar

Har du sett noe av Viva La Bam før? De sender jo de sesongene kontinuerlig på MTV. Jeg har vel sett det meste. Med mindre du er blodfan, ser jeg egentlig ikke noen grunn til å ha de på dvd...

De lagde noe som heter Unholy Union serie også. Det er om da han og hu kråka han er sammen med skulle gifte seg. Altså om tiden før bryllupet og selve bryllupet også tror jeg. Om den er å få på dvd vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Wildboyz er på dvd ja, sto noe om det i en liten brosjyre jeg fikk med. Men har aldri helt hatt sansen for Wildboyz, aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Hva synes folket her om Stargate Universe? Jeg begynner å få sans for serien nå som hovedpersonene har begynt å etablere seg. Rush er favoritten så langt.

For øvrig må jeg gi litt velfortjent ros til Supernatural. Det er lenge siden jeg har ledd så mye pga et tv-program som jeg gjorde da jeg så "Changing Channels". Vel.. bortsett fra It's Always Sunny in Philadelphia så klart.

Lenke til kommentar

Hva synes folket her om Stargate Universe? Jeg begynner å få sans for serien nå som hovedpersonene har begynt å etablere seg. Rush er favoritten så langt.

For øvrig må jeg gi litt velfortjent ros til Supernatural. Det er lenge siden jeg har ledd så mye pga et tv-program som jeg gjorde da jeg så "Changing Channels". Vel.. bortsett fra It's Always Sunny in Philadelphia så klart.

Stargate Universe er konge.

Synes det er bra at de prøver seg på noe mye mer seriøst.

Er en hardcore Stargate fan :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...