Erik Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Og nå setter jeg i gang med denne ukas Supernatural episode, tittelen er en pun på Benjamin Button btw. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som fikk med seg ukens episode av Southpark. Stone og Parker er bare helt fantastisk flink til å belyse dagsaktuelle temaer med humor og et glimt i øyet. Slutten var bare helt fantastisk. "Now they're normal, just like us". Ja akkurat den episoden, og Butters/Prostitusjons-episoden var virkelig gode episoder. Synes Whale Whores ble veldig fort ferdig, tiltross for at det var en normal episode. Den var gangske episk med japanerne. "COWS!!?? CHICKEN!!??" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ser på Nitro Circus nå, får latterkrampe hele tiden. HErregud for et genialt program! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 WWooo, da har Viva la Bam sesong 2-5 kommet i posten. Får sikkert resten imorgen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du sett noe av Viva La Bam før? De sender jo de sesongene kontinuerlig på MTV. Jeg har vel sett det meste. Med mindre du er blodfan, ser jeg egentlig ikke noen grunn til å ha de på dvd... De lagde noe som heter Unholy Union serie også. Det er om da han og hu kråka han er sammen med skulle gifte seg. Altså om tiden før bryllupet og selve bryllupet også tror jeg. Om den er å få på dvd vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har sett litt av det. Det kostet rundt 150 kroner for alle 5 sesongene så jeg forsto ikke hvorfor jeg ikke skulle bestille det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ok. Jeg mente for meg selv. At jeg ikke skulle ha de på dvd. Det var litt diffust skrevet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Oja okey ^^ Fikk forresten Jackass-pakka i posten ista, hele serien, to filmene (ikke 2.5) og en bonusdisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jackass ja. Sett mye av de også. Tror du serien Wildboyz er på dvd og? Hvis du liker Jackass tror jeg du vil like de også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Wildboyz er på dvd ja, sto noe om det i en liten brosjyre jeg fikk med. Men har aldri helt hatt sansen for Wildboyz, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Åh. Det er jo nesten det samme. Jeg synes det var litt spennende, siden de reiste til forskjellige verdenshjørner og hakket på urbefolkning og rare dyr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det var vel derfor jeg ikke likte den tror jeg, det at de holdt på med dyr og urbefolkning. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja da så. Hehe... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kjøpt både Planet Earth, Band of Brothers og alle sesongene av Mot i brøstet på DVD den siste uka. Planeth Earth har jeg sett før, men den serien er så vakker at den fortjener en plass i hylla. Band of Brothers har jeg derimot bare sett en episode av, så den gleder jeg meg til å se ferdig Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Band of Brothers er knall! Så de to første episodene av Carnivale i da. Virker lovende. Ellers vurderer jeg sterkt å få tak i The Tudors (har snart lest ferdig Wolf Hall, folka der (Henry 8. og hoffet hans) var jo fullstendig klin gærne). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva synes folket her om Stargate Universe? Jeg begynner å få sans for serien nå som hovedpersonene har begynt å etablere seg. Rush er favoritten så langt. For øvrig må jeg gi litt velfortjent ros til Supernatural. Det er lenge siden jeg har ledd så mye pga et tv-program som jeg gjorde da jeg så "Changing Channels". Vel.. bortsett fra It's Always Sunny in Philadelphia så klart. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva synes folket her om Stargate Universe? Jeg begynner å få sans for serien nå som hovedpersonene har begynt å etablere seg. Rush er favoritten så langt. For øvrig må jeg gi litt velfortjent ros til Supernatural. Det er lenge siden jeg har ledd så mye pga et tv-program som jeg gjorde da jeg så "Changing Channels". Vel.. bortsett fra It's Always Sunny in Philadelphia så klart. Stargate Universe er konge. Synes det er bra at de prøver seg på noe mye mer seriøst. Er en hardcore Stargate fan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ååå... Hvorfor må True Blood episodene slutte med cliffhangers? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 For at vi skal glede oss EKSTRA mye! Hvor langt har du kommet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sesong 2 episode 3 spilles nuu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå